Et blogginnlegg om en spreking på sykkel:)

Reklame | Gymgrossisten, Loca & Lola, Cellbes

GASP//GASP//GASP//ICANIWILL

Jeg hadde egentlig planlagt å blogge om noe helt annet i dag, uten at jeg var helt sikker på hva det skulle være, men så blir det et lite innlegg om sykling faktisk, selv om jeg ikke hadde tenkt det skulle kunne la seg gjøre i grunnen .  Var ute og trente i går, på sykkel.  Jeg startet på sykkel hjemme i Liveien på Setermoen, og så satte jeg avgårde i et helv….. ganske bra tempo, på vei til havet.  Jeg ville ha havluft, kanskje var det det jeg ville.  Så jeg syklet ned til Sjøvegan og så syklet jeg hjem igjen.  Det er en distanse på 27 kilometer sånn omtrent, det vil si 54 kilometer, for jeg må jo komme meg hjem også, for kan jo nesten ikke overnatte der nede ved havet, sykkelen og jeg.

Flott tur!  Måtte selvsagt legge ut på facebook, etter at jeg var kommet hjem, og fortelle verden at jeg hadde vært ute og syklet, helt til Sjøvegan og tilbake igjen.  Jeg var jo ganske sliten etter at jeg kom hjem, og tenkte det kunne være hyggelig med noen “likes” på facebook, og kanskje ville noen kommentere hvor sprek jeg er, og det jo var jo selvsagt vel så mye ønsket om “likes” og ros for fysisk form som gjorde at jeg satte kursen ned til havet en tirsdag kveld, enn akkurat det å puste inn den der havluften:)  Og ganske mange “likes” ble det, og jeg fikk kommentarer på hvor sprek jeg er, så det ble en flott sykkeltur til Sjøvegan!  En annen, faktisk en ivrig og trofast bloggleser, kommenterte også facebook-innlegget og skrev at han regnet med at det ville bli blogginnlegg fra sykkelturen, og jeg tenkte først at det var ikke så mye å fortelle om den sykkelturen egentlig, bortsett fra at det var en “flott treningstur på sykkel i kveld, Setermoen-Sjøvegan, og så hjem igjen”, slik jeg la det ut på facebook.  Men jo mer jeg tenkte på det, desto mer gikk det opp for meg at jeg kunne jo ikke skuffe denne bloggleseren som jo åpenbart ville høre mer om sykkelturen, så jeg fant ut at jeg måtte blogge noe om den sykkelturen likevel, enn om det nå ikke var så mye å si om den egentlig da.  En slik prominent og høytflyvende blogger som meg er jo her for mine blogglesere, ikke for å prøve å tjene penger, helst masse, på besøkstall og reklame, så da skal jeg selvsagt si litt om sykling likevel, til glede for alle dere mine kjære blogglesere:)

Jeg startet ut på turen i Liveien.  Det begynner å bli litt dårlig asfalt i Liveien forresten.  Litt humper og sprekker.  Legger seg fort en vanndam midt på veien.  Tenk om det kommer en prominent blogger og skal gå kveldstur, og så trør han seg søkkevåt.  Det hadde ikke vært spesielt gøy:(

Det går lett unna…passerer Kistefossbrua…

Flåget i Øvre Salangen!  Jeg gjør meg klar for å krysse Strokkenesbrua.  Det er forresten jeg selv som har tatt bildet, og det er derfor jeg ikke sitter oppå sykkelen akkurat i det bildet blir tatt:)

Og der!  Jeg har kommet frem!  Sjøvegan viser sitt blide åsyn, og jeg har kommet til Sjøvegan, for det sier skiltet…..havet er lenger der nede et sted.  Dit ned gidder jeg ikke å sykle, for nå skal jeg komme meg hjem det forteste jeg klarer, og få postet på facebook at jeg har vært på lang sykkeltur slik at jeg kan få masse “likes” og forhåpentligvis hyggelige bemerkninger om hvor sprek jeg er:)

Så er det bare å snu og sette kursen hjemover!

Stolt blogger som har syklet Setermoen-Sjøvegan-Setermoen, en distanse på 54 kilometer.  Er egentlig ganske fornøyd meg selv.  Jeg sykler sjelden slike lange distanser.  Er ganske langt, selv for en blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no.

Når man sykler, trenger man sykkelbukser.  Under ser du noen flotte sykkelbukser du kan kjøpe deg, fortrinnsvis hvis du er dame tror jeg.  Det er bare å klikke på bildet, og da kommer det opp en ny side der du kan bestille sykkelbuksa direkte, og husk nå for guds skyld på å bestille direkte fra denne sida, for da får jeg prosenter av kjøpesummen og kan snart bruke litt av all reklamepengene på å kjøpe meg en bloggerleilighet på Aker Brygge:)

Luca & Lola//Cellbes//Luca & Lola//Cellbes

Håper dere alle får en fin dag.  Takk for at du er innom bloggen min på besøk – velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om trening:  https://allansverden.no/page-32/?pagelayer-live=1

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg