Jeg kommer på tv til høsten!!!

Reklame | Blivakker, Neatsvor, Iviskin, Ivieyes

Hold dere fast!  Til høsten kommer jeg på tv!!!!  Tro det eller ei!  Jeg fikk telefon fra TV2 i går ettermiddag.  Det kom som et lite sjokk må jeg si.  Men det er klart når man ligger høyt oppe på topplista til blogg.no så tiltrekker det seg interesse fra sponsorer og media og denslags.  Og nå altså fra TV2.  Så gøy!!!  Det var en hyggelig dame som ringte meg forresten.  Det er vel slikt man må begynne å venne seg til, og bloggerfruen også, altså at hyggelig damer ringer når man er blitt o stor prominent topplogger, og denne hyggelige damen ringte altså fra TV2 og tilbød meg, ja, dere hørte meg, en av de 13 deltakerplassene i “Skal vi danse”.  Ja, dere hørte rett!  Det er mulig at TV2 har lest mitt kritiske blogginnlegg om “Skal vi danse”, som du kan lese her, og vil gjøre noe med konseptet, altså få med noen som ikke er så flinke til å danse slik at undeholdningsverdien øker.  Men det tror jeg kanskje ikke likevel ettersom de jo nå har spurt meg. I alle fall, jeg takket ja.  Så gled dere til høsten folkens!  Da kommer den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen på tv, på høy tid om jeg skal si det selv!!!

Bilde fotografert fra nettside: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/1O90kM/tv-2-endrer-skal-vi-danse-skal-lage-all-stars-sesong

Jeg ser frem til å innta dansegulvet på lørdagskveldene til høsten.  Jeg kommer til å ta dette ultraseriøst og satser på å vinne hele greia.  Ja, jeg kommer til å trene litt dansing fremover, og det betyr at det blir mindre tid til blogging, så jeg gir meg med bloggingen.  Jeg gidder ikke  mer.  Dette blogginnlegget du leser nå er faktisk mitt siste.  Jeg synes dette er et kjempebra blogginnlegg, så jeg gir meg mens jeg er på toppen.  Klikk her hvis du vil lese mer om min begrunnelse for at å kutte ut bloggingen.  Da kan du samtidig også lese om en dramatisk hendelse som nylig utspant seg oppe på Månetoppen, en investering jeg har foretatt, og en ny business som jeg kommer til å begynne med nå som jeg er ferdig med blogg.

Men først er det altså “Skal vi danse”!  Jeg er forresten en ganske habil danser hvis det var noen som lurte på hvordan danseferdighetene mine er, og det er før jeg har begynt å trene for alvor.  Klikk her eller der hvis du vil se mesteren i sving med dans og musikk:)  Eldste bloggerdatter er forresten nordnorsk mester i hiphop-dans, og det er vel lett å forstå hvor hun har ferdighetene sine fra:)

Men nå blir det dans for alle penga på den o store prominente.  Masse trening ligger foran meg, for å forsikre meg om at jeg kommer til å gjøre det best mulig i “Skal vi danse”.  Og selv når vi drar på bobiltur til sommeren, kommer jeg til å legge inn tid til dansetrening.  Hvis du lurer på hvordan fugleposisjonen i ballett er, kan du bare ta en kikk på bildet under.

Vet du forresten hvem de andre deltakerne i høstens “Skal vi danse” blir?  Hun hyggelige dama fra TV2 kunne fortelle hvem mine konkurrenter blir.  Her er lista over alle deltakerne:

Allan Kristensen (o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no)

Erna Solberg (politiker)

Gry Henriksen (blogger)

Eyvind Hellstrøm (kokk)

Martine Halvorsen (blogger)

Frank Løke (tidligere håndballspiller)

Sondre Johansen (svirebror)

Jan Thomas (stylist)

Greta Thunberg (aktivist)

Kari Engesvik (blogger)

Mari Boine (artist)

Olaf Thon (kakse)

Tom Martin Dahle (blogger)

For en fantastisk samling av flotte deltakere!  Jeg er spent på danseferdighetene til de øvrige deltakerne.  Jeg har sett Frank Løke danse på tv før.  Det har også bloggerfruen, og hun likte det hun så. Jeg er dog ikke like begeistret eller like imponert. Jeg tror ikke Frank Løke blir den farligste konkurrenten.  Dette er tross alt dans.  Det handler ikke om å løpe i tangatruse over Grønland og tilbake igjen, så jeg frykter ikke Frank Løke i denne dansekonkurransen.  Det er del andre bloggere med i årets “Skal vi danse” og det er selvsagt bare rett og rimelig at det er med mange slike prominente folk i et slikt tv-program.  Jeg synes det er flott at Gry Henriksen er med.  Hun deler ut prisen “Gryxen Awards”.  Det var forresten jeg som tipset TV2 om at hun burde være med, og når TV2 får et slikt tips fra en o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge, så lytter de selvsagt til det.  Lykke til Gry!  Jeg håper du synes det blir gøy å være på “Skal vi danse” og at du når desember nærmer seg husker på hvem som tipset TV2 om at du burde være en av deltakerne:)  Bloggeren Tom Martin Dahle blir med på “Skal vi danse”.  Tomsmatprat har ligget på topp på topplista til blogg.no i lang tid, og når Tom nå blir med på “Skal vi danse”, kan det være at han blir så opptatt med dansinga at han bruker mindre tid på blogging og dermed faller nedover topplista og heller lar andre….ehhh en annen få slippe til der oppe på toppen:)  Jeg er spent på om Tom Martin Dahle kan danse.  Vi får se til høsten.  Time will tell!!!  Bloggerne Martine Halvorsen og Kari Engesvik er også med.  Det norske folk er spent på danseferdighetene!  Jeg gleder meg til å se Eyvind Hellstrøm og Erna Solberg på danseparketten.  De skal ikke danse med hverandre, men med hver sin dansepartner, hvem nå det måtte bli.  Jeg tror de profesjonelle danserne skal få noe å jobbe med til høsten!  Kommer Greta Thunberg?  La oss håpe hun starter tidlig så hun rekker innspillingen.  Hun skal sikkert ikke ta hverken tog eller fly eller bil, antakelig skal hun gå fra Sverige et sted, så jeg håper hun rekker frem til det hele braker løs:)  Min svirebror Sondre Johansen skal delta i “Skal vi danse”.  Endelig får vi svar på om Sondre kan danse.  Jeg håper at han ikke er altfor god, for min egen del altså, for selv å kunne gjøre det best mulig i konkurransen.  Mari Boine er et spørsmålstegn.  Hun kan synge og joike, men kan hun danse? Vanskelig å si…Jeg frykter Jan Thomas.  Jeg ser for meg at han er god til å danse.  Han er jo stylist og slikt, opptatt av kropp og utseende, og innbiller meg at han er djevel på parketten.  Jeg håper jeg tar feil.  Olaf Thon er siste deltaker ut.  Han har erfaring!  Det skal han ha!  Men har han erfaring med dansing, eller bare med å tjene penger?  Har han blitt litt stiv og støl av alle pengene, slik at vi ikke får se så mange luftige svev? Vi får se.  Det blir spennende!  Jeg tror dette blir tidenes “Skal vi danse”-sesong.  Er dere ikke enige?

Dommerne er ny av året.  Bloggeren Kjerringtanker blir dommer!  Hun pleier å kommentere blogginnleggene til de øvrige bloggerne over henne på topplista til blogg.no, fra et kjerringperspektiv, og det kan vanke både ris og ros og hyllester og radbrekkinger og kongeutnevnelser.  Nå skal kjerringa være dansedommer og kommentere danser, fra et kjerringperspektiv, og det vil hun nok like ettersom hun da slipper å lese blogginnlegg om kald graut, diverse matoppskrifter og ukesmenyer der oppe på topplista til blogg.no.  Vi deltakerne er nok alle spente på dommen fra kjerringa etter dansene våre.  Med seg får kjerringa bloggerne Frodith og Bunny i dommerpanelet.  For en gjeng!  For noen dansere!!  For en høst det kommer til å bli!!!  Gled dere alle sammen!!!!

Ha en fin dag alle sammen:)  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Ny robotstøvsuger?  Gå for testvinneren Neatsvor X600 Pro og få rabattkode av meg:  https://allansverden.no/page-47/?pagelayer-live=1

Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt ved hjelp av lys.  Les mer på:  https://allansverden.no/page-51/?pagelayer-live=1

Mindre hodepine og bedre søvn med blålysbriller fra Ivieyes.  Les mer på: https://allansverden.no/page-52/?pagelayer-live=1

Benton//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Benton//Four Reasons

17 kommentarer
    1. Vel, jeg har aldri … eller rettere sagt, jeg er litt stum over fjernsynsselskapets dristighet i denne satsningen, det er jo et mildt sagt sammensatt persongalleri, men ikke verre enn at jeg får til å si “lykke til”. Det trenger vi alle på denne datoen.

    2. Jeg har vært hos Toms matprat og da gikk det opp for meg hvilken dag det var i dag uansett hvor nyvåknet jeg var. Så dette er bare sludder og vås og en diger Aprilspøk. Jeg tror nok jeg uansett ville reagert på at det var så mange bloggere med, så interessante er ikke blogg -gruppen for folk flest tror jeg. Hadde du gitt deg ved bare DEG, så kanskje 😂 Men morsom Aprilspøk da 😁

    3. Oioioi!! No må æ jo se på tv2 igjen på lørdagskveldene da, de har tapt for nrk siste årene 😉 æ tenke det blir dæ å Eivind Hellstrøm i finalen🎉 Frank Løke ryker nok dessverre ut med sitt nakenstunt..

    4. Såpass, ja😉 Visste heldigvis at det er 1.april i dag FØR jeg leste de andre kommentaren her😂 Har sjøl et innlegg om aprilsnarr i dag, bare for å minne meg sjøl og andre på denne lovlige ljuge-dagen😝 Riktig god lørdag til deg, og pass deg så du ikke blir lurt sjøl også😘🙋🏼‍♀️

    5. Åååh, som jeg gleder meg!!! Jeg simpelthen elsker å danse. Det er noen år siden jeg var aktiv dronning ute på byens dansegulv nå, og enda lenger siden jeg deltok i oppvisningsdanser, men jeg kan love deg at du skal få hard konkurranse fra denne damen! Jeg har startet hardtreningen på lår, siden styrke i hofter og lår er en forutsetning for myke, sensuelle bevegelser! Dette blir knall! 😀

      1. Shitt!!! Det ante meg at det var noe med deg som skulle tilsi at du kom til å bli en knallhard konkurrent! Jeg har gått lang skitur i dag og er ganske stiv og støl – det ligger ikke an til myke sensuelle bevegelser for min del pr. i kveld og i morgen er jeg redd, men kanskje til høsten:)

        1. 😀 Du har nok myyye bedre kondis enn meg! Og stiv rygg kan jo bidra til god holdning, så utgangspunktet ditt er sannsynligvis ikke ille! Jeg skal fyre opp kroppen med mest mulig sol her i palmeland i påska, og håper det kan gi meg noen fordeler i forhold til konkurransen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg