Jammen er han mann for sin hatt!!!

Reklame | Gymgrossisten og Bubbleroom

Gorilla Wear//ICANIWILL//ICANIWILL//Gorilla Wear

Endelig er dagen kommet, dagen som mange har ventet på lenge med spenning og forventning, dagen da jeg skal vise frem mine aller fineste hodeplagg på bloggen min.  Gled dere!  Jeg har jo så mange flotte hodeplagg, og det er selvsagt ikke lett å skulle rangere disse, men jeg har faktisk klart det og kan nå avsløre for dere mine 10 fineste hodeplagg.  Og så skal jeg også vise dere noen av de som ikke nådde helt opp, av helt forståelige grunner, og jeg tipper dere alle vil være enige i at ikke alt slags rart kan komme med på en toppliste.

Jeg tenker vi starter med det verste, og så jobber vi oss oppover fra 10. plass til 1. plassen.  Først det verste, de hodeplaggene som ikke nådde opp.

Blomsterkrans kan man selvsagt putte på hodet.  Men nå er jo hippietida over for lenge siden, og det blir kanskje litt rart å gå rundt å se ut som et blomsterbarn i år 2023.  Blomsterkransen er ikke med blant topp 10.

Reinsdyr-horn!  Jeg sier ikke mer!!  Ikke topp 10!  Reinsdyr har reinsdyrhorn, ikke en blogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no.

Sverige-hatt!  Hva slags tanker går gjennom hodet til en nordmann idet han finner ut at han skal kjøpe seg en Sverige-hatt?  Det kan vel ikke være annet enn et helt totalt hodeløs handling!

Norge-hatt!  Ja, hadde det nå vært en Norge-hatt, men det er det faktisk ikke.  Det er derimot slike greier som man skal feste på bilspeilet som er tredd ned på et hode.  Og slikt skal vel ikke tres ned på et hode, i alle fall ikke på et bloggerhode, og fremfor alt ikke på hodet til en blogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no!!!  Det blir for dumt og grenser til det useriøse og latterlige!!!

Nisselue!!!  En blogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no bør vel ikke gå rundt med nisselue.  En slik blogger bør nok bruke en fin hatt fra for eksempel gucci, og ikke gå rundt og se ut som en hvilken som helst slags nisse!!!

Hva er egentlig dette?  Jeg vet ikke!!!  Jeg tror vi ikke egentlig trenger å vite….

Så har vi luket vekk de rare hodeplaggene og kan gå over til creme de la creme av hodeplagg, mine 10 fineste hodeplagg, noe av det lekreste man kan ha oppe på et hode!  Følg med mens vi jobber oss nedover til 1. plassen.  Men vi starter med nr. 10.

10. plass:  Buff!  Buff er kult å brette og putte oppå hodet, og se ut som en blanding av sjørøver og et eller annet annet rart.  Men konemor bryr seg ikke om at jeg har buff oppe på hodet, og hun viser seg offentlig med meg og buffen hvis vi er på bobiltur langt borte der ingen kjenner oss.

9. plass:  Afterski-lue.  Ganske så kul lue!  Jeg liker denne lua og bruker den når jeg er på afterski.  Kjøpt på Sparkjøp for en slikk og ingenting – ikke noe jeg skryter av til mine bloggervenner, men jeg kan jo nevne det for dere vanlige, ordinære mennesker som jo også leser bloggen min.

8. plass:  Kvikklunsj-lue.  Veldig fin og hjemmestrikket faktisk, ikke av meg, men jeg har jo nylig sydd med nål og tråd, og det kan du lese mer om her, så kanskje er da neste steg å finne frem strikkepinnene, eller kanskje ikke?

7. plass:  Caps.  Det er greit å bruke caps noen ganger, og hvis man vil se 50 år yngre ut, så kan man bare snu capsen bak fram:)

6.  Nok en buff!  Og for en stilig buff!!!  Lekker sak der oppå hodet.  Noen vil kanskje se Daniel Wellington-klokka på armen der, og det er klart at en blogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no må ha en slik moteklokke, hvis den da fremdeles er på moten.  Og det er den.  For det sier jeg som influenser, og dermed er den på mote.  Herved basta!

5.  Bøttehatt!  Lekkert!  Er vel ikke så mye mer å si om den saken.  NB:  Legg merke til tommy hilfiger-merket der oppe på bøttehatten, det der lille hvite og røde merket:)  Bøttehatten er forresten ikke kjøpt i Tyrkia!

4.  plass:  Blå hatt!  Og for en stilfull blå hatt.  Rett og slett en fin hatt:)  Og en fin mann må ha en fin hatt:)

3. plass:  Blinkehatt.  Noe så dritkult!  Er du blogger, må du jo ha en blinkehatt, og jeg har selvsagt en.  Men jeg har lyst på en til, en litt dyrere enn denne som ramlet oppi postkassa fra Wish en gang for en stund siden.  NB:  Ikke fortell noen at jeg har en blinkehatt kjøpt på Wish!

2.  plass:  Rar bandana-lignende greie i alle regnbuens farger!  Skikkelig stilig greie på hodet.  Jeg liker å bruke denne, spesielt når vi er på bobiltur langt hjemmefra.

1.  plass:  Krone.  Det var vel aldri noen tvil om at krona måtte komme på førsteplass når mine fineste hodeplagg skulle kåres.  Jeg liker å gå med krone, og det føles veldig komfortabelt og riktig.  Ungene og konemor har prøvd krona, men den passet ikke på noen av deres hoder, og det så dessuten helt fullstendig latterlig rart ut.  Men på dette hodet sitter krona som et skudd!  Lekkert!!!

Det er fint å kunne ha mange fine hodeplagg å velge mellom, både til hverdag og fest, slik at en kan variere.  Oppgrader gjerne garderoben din med noen hodeplagg.  Det gjør seg med en fin hatt, eller noe annet stilig oppå hodet.  Men akkurat det å gå med krone på hodet, kan fort se litt rart ut, hvis det er på hodet til en helt vanlig, ordinær person.  Men det er lov å prøve ut, og det er lov å ta den av når man ser at det ikke helt passer seg:)  Jeg kan ikke si annet enn at denne 2. plassen på topplista til blogg.no har gjort meg godt, veldig godt!  Å vinne pris i Gryxen Awards både i 2021 og 2022 har heller ikke skadet mitt selvbilde, ej heller å bli utnevnt til fremtidig bloggkonge🙂  Og godt er nå det da:)

Ha en fin dag alle sammen.  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se oversikt over mine blogginnlegg som handler om kåringer og rangeringer av diverse saker og ting:  https://allansverden.no/page-19/?pagelayer-live=1

Se oversikt over mine blogginnlegg som handler om klær og mote:  https://allansverden.no/page-15/?pagelayer-live=1

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

 

BUBBLEROOM//BUBBLEROOM//BUBBLEROOM//BUBBLEROOM//BUBBLEROOM//Chiara Forthi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg