Juletrim med kettlebell:)

Reklame | Gymgrossisten

God mandag morgen:)  Tenk at det er 20. desember!  Nå er det ikke mange dager igjen til jul:)

Vi kom hjem fra helgetur til Øksfjord og Alta i går ettermiddag.  Rampenissen hadde blitt avglemt hjemme, og jeg har vært veldig spent på hvordan det har gått med han, og ikke minst huset.  Nissen har oppført seg eksemplarisk.  Han har kanskje kjedet seg litt, for han satt og snakket med noen mandariner da vi kom hjem.  Ellers har han bare hatt det bra:)

Jeg har forresten blitt oppgradert til partnerblogger på blogg.no og det betyr at jeg kan begynne å tjene penger på alle den flotte reklamen som ligger her. Jeg har tidligere nevnt på bloggen min at når jeg har tjent min første million på blogging, så skal jeg spandere en berlinerbolle på alle dere som har vært og klikket dere inn på bloggen min og bidratt til rikdommen.  Og jeg står fortsatt på det, såfremt dere nå da ikke blir altfor mange, så da tenkte jeg at jeg ville tipse dere om hva dere kan gjøre for å få dere en berlinerbolle.  Og det er enkelt å greit å klikke dere inn på allansverden i ny og ne.  Dere trenger ikke å lese det tullet jeg skriver, men bare klikke inn på sida.  Berlinerbollen kommer også nærmere hvis dere klikker på den kjempefine reklamen som ligger på allansverden, spesielt den metapic-reklamen som jeg selv har lagt ut, som oftest øverst i innlegget merket med “reklame” og navn på annonsør (slik som igår, men ikke i dag), og ikke minst, klikke på reklame for produkter som jeg viser frem.  Altså, litt klikking i ny og ne, så kan dere kanskje sette tennene i en fersk, velsmakende berlinerbolle om ikke så altfor mange måneder, år eller tiår.

Jeg tenkte faktisk jeg skulle vise frem et produkt i dag, og det er en kettlebell.  Dette er et flott treningsapparat som du kan kan gjøre masse rart med.  Hvis du klikker på bildet under, så er du litt nærmere en deilig berlinerbolle.  Du kan selvsagt også kjøpe kettlebell’n på linken til gymgrossisten:)

SPRI

Jeg vil absolutt anbefale at du investerer i en kettlebell.  Det er masse øvelser man kan gjøre med en kettlebell, og du kan trene hele kroppen.  Hvis du gjør et google-søk, “øvelser med kettlebell”, så får du opp mange linker med gode tips til trening med kettlebell.  Vi har selvsagt vår egen kettlebell.  Konemor kjøpte en slik for flere år siden, og den har alltid ligget klar til bruk hos oss.  Kan jo godt vise litt hva man kan gjøre med en kettlebell.  Følg med!

Løft kettlebell’n med ene armen – vis hvor sterk du er med den andre armen!

Vi har tre kettlebeller som veier litt sånn forskjellig.  Den jeg holder på bildet er den tyngste.  Den er svintung!

Du kan også trene foten!

Du kan løfte kettlebell’n med begge hender hvis du synes den er tung, og det er den!  Men som sagt, finnes i ulike størrelser:)

Og når du er ferdig med dagens trening, kan du godt bruke kettlebell’n til å pynte bordet med til jul.  Så kan den stå der på bordet og minne deg på at du bør trene litt i jula også.  Er bare å ta bort nissen og starte treninga, om så med dongeribukse og julegenser:)  Du finner flere øvelser ved å søke litt på google.

Ha en fin mandag:)  Og husk nå på å klikke deg til en deilig berlinerbolle:)

 

4 kommentarer
    1. Vi har også sånne dekorative julebjeller du har pynta bordet med. Takk for tips!
      Ps: Har sørget for at du får deg noen kroner i reklameinntekter i dag, og gleder meg til å smake berlinerbolle 😄

    2. Jeg forventer en liten berlinerbolle til nyttår jeg allerede, for all klikkinga, ellers så klikker jeg helt i vinkel altså 🤣

      1. All klikkinga belønnes ikke bare i himmelen, men du er herved satt opp på berlinerbolle-lista. Jeg har mine tvil om min første million er i boks innen nyttår, men jeg skal se om jeg ikke kan finne en berlinerbolle når du kommer på nyttårsbesøk. Det kan jo hende det kan inspirere til enda mer klikking fremover:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg