Klart for livsstilsendring!!!

Reklame | Gymgrossisten

ICANIWILL//Gorilla Wear//ICANIWILL//Gorilla Wear

Så er det mandag igjen.  Har hatt en fin helg.  I løpet av helga ryddet vi ut siste del av jula hjemme.  Det ble litt tomt i huset nå som alle nissene har lagt seg til å sove i plastkassene sine i boden, men nå som jula er over, er det også godt å få det gjort.  Og nå kan vi begynne å se fremover mot sol og lysere tider.  I løpet av andre halvdel og slutten av januar, og begynnelsen på februar, begynner vi å se sola de fleste stedene her hvor vi bor, i dette kalde isødet altså.  Det er tid for å begynne å trene. Jeg har tenkt tanken, og hvis flere har tenkt tanken, å begynne å trene altså, bør dere absolutt klikke på de flotte treningsklærne fra gymgrossisten lenger opp i innlegget.  Da blir jeg svært glad, for det betyr at jeg tjener penger uten å gjøre så mye som en døyt.  Deilig!  Jeg kunne hatt en slik jobb på heltid!  Hver dag!!  Og hvis bare mange nok klikker ofte nok, så er det hastalavista kommunal jobb! Ja, hvis dere også kjøper noe fra gymgrossisten, så blir de også ganske fornøyde, også med meg, og du som kjøper blir også fornøyd, for det er bra produkter!

Jeg har tenkt å legge om livsstilen i det nye året, spise sunnere, og har tenkt å begynne å trene oftere, da kondisjon.  Men det er klart det kan være bra for besøkstallene å vise frem en veltrent rumpe eller mage på bloggen, så det er mulig det kan bli litt styrketrening etterhvert også, kanskje med kettlebell.  Klikk her for å se hvordan du kan få en veltrent kropp med kettlebell:)  Det blir dog ikke vist fram noe veltrent rumpe eller mage på allansvarden helt med det første.  Det vil ta sin tid!  Men den som venter får se, og jeg håper jo at jeg har tålmodige følgere på bloggen min:)

Men i første omgang blir det livsstilsendring, som det så fint heter, og kondisjonstrening.  Jeg skal spise sunnere, og det blir mer løping og skigåing.  Det er i grønnsakskuffa i kjøleskapet jeg skal finne godsakene i det nye året, det blir ikke lett, altså å finne godsakene her, men jeg skal gjøre det likevel.  Gi meg et lite vink hvis noen ser noen godsaker oppi her:)  Jeg sliter litt selv med å se godsakene og herlighetene!

Og så blir det løping og skigåing.  Målet er klart.  Jeg skal bli i bedre form.  Jeg løp under 50 minutter på mila på midnight sun marathon for et par, tre år siden, men er ikke helt der i dag, og skal prøve å komme meg tilbake dit.  Det er forsåvidt ikke noen sånn supertid selvsagt, men det vil være bra for meg, med min kropp og mitt utgangspunkt, å kunne klare det, i alle fall i første omgang.  Jeg må også ned noen kilo for å klare det, til 70 kg.  Jeg skal ned 7 kilo da, og derfor skal jeg altså inni i grønnsakskuffa i kjøleskapet og skufle inn på med gulrøtter, fennikel, løk, tomater og alt annet rart.  Det skal visst være bra!  Forresten, hvis noen skulle se meg på butikken med lakriskuler, maiskaker, smågodt og heksehyl,  yoghurtnøtter eller andre herligheter, er det bare å plukke ut fra handlevogna mi.  Jeg trenger å bli stoppet da.  Det er slike ting det skal være slutt med nå, det hører til jula og min nære syndige fortid.  Det er andre tider nå!!!

Nå må jeg snart kjøre på jobb.  Det er foreløpig for få av dere som har klikket på reklamen jeg legger ut, så er ikke nok inntjening på blogging og reklame ennå til at jeg kan si opp jobben, så jeg må altså opp tidlig på morgenen, ut i kulden, sette meg i bilen og kjøre på jobb.  Det er kjedelig, men det er ingen bønn!  Vi lever i et samfunn styrt av kapitalistiske og markedsøkonomiske mekanismer, så jeg trenger pengene!  I kveld blir det imidlertid trening.  Det blir løping.  Jeg skal fortelle mer i morgen hvordan det gikk.  Ha en fin mandag alle sammen:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg