Jeg besøker Shakira Indian Restaurant!!

Reklame | CURLI, Iviskin og Neatsvor

Rabattkoder:  AK15 – 15% rabatt på Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3.  Allan10 – 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow.

Gjør dere klar!!!  Hiv på dere kalosjan og skjorta eller hva det måtte være, og bli med på restaurantbesøk i allansverden.  For i dagens innlegg i allansverden skal det handle om et helt vanvittig restaurantbesøk.  Jeg skal forklare nærmere etterhvert.  Vi besøker Shakira Indian Restaurant i Mosca-senteret i nærheten av Playa Flamenca mellom Alicante og Torrevieja i Spania i utlandet et sted.

Her er vi på rett vei, Shakira Indian Restaurant kan skimtes rett frem der borte…..

Vi får et bord ute med fin utsikt mot middelhavet og litt motorvei foran, og så kommer menyen.  Og det er masse å velge mellom. Er vel over hundre hovedretter, kategorisert etter hvor sterkt krydret de er, og det er masse flotte fancy navn på maten.

Jeg bestiller et glass rosevin mens jeg vurderer hva jeg bestiller…..og jeg forelsker meg umiddelbart i dette vidunderlige stedet, for etter få minutter så havner et glass rosevin på bordet, fylt til randen, i alle fall nesten.  Ja, det er slik et vinglass skal fylles, et eksempel til etterfølgelse for alle andre restauranter!!!

Ikke lett å bestemme seg for hva man skal bestille når det er så mange retter på menyen, og så mye som jeg ikke aner hva er.  Jeg må ta en avgjørelse.  Jeg går for noe medium sterkt, som jeg ikke aner hva er.  Men fint og kraftfullt navn…..balti shakira…..jeg føler jeg får nesten litt indisk aksent når jeg dundrer til med bestillingen til den hyggelige kelneren…..og det er jo bare gøy det:)

Bestilling gjort!  Og jeg koser meg med rosevin, og så kommer det litt ventemat, og slikt er alltid kjekt……papadums brød, og så fire skåler med litt godsaker.  Løk, stekte krydrete grønnsaker, nydelig dressingsaus og en til lys dressingsaus som smaker som tannkrem men som passer så godt til de andre smakene hvis man mikser alt sammen…..vindunderlig godt!!!

Og bedre skal det bli!!!  For enda er ikke hovedretten min kommet, og den som venter på noe godt, venter ej forgjeves, og etter å ha ventet en stund, så kommer balti shakira…..og den kommer i en kopp, og det er ris og nanbrød til….rare greier…….

Man tager så ris og nanbrød på tallerkenen og fyller på med balti shakira fra koppen……slik ja:)

Ikke vet jeg hva balti shakira er!!  Det er noe kjøtt, det er noe grønnsaker, og det er noe saus og så er det krydder, og så er det bare helt aldeles vidunderlig deilig godt.  Det er så godt at jeg spiser opp alt sammen, og det er mye balti shakira i den koppen og jeg forlater Shakira Indian Restaurant fullstendig forspist og lettere fordrukket og vagger hjemover det beste jeg er kar for.  Og jeg kommer meg hjem etter å ha spist kanskje det beste jeg har spist noensinne.  Ja, jeg har nok sansen for indisk mat, det må jeg innrømme, er noe annet enn kjøttkaker i brunsaus dette!!!  For noe fantastiske smaker!!  Vidunderlig og vanvittig god mat på Shakira Indian Restaurant!!!

Ha en fin dag alle sammen.  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden.blogg.no: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om Alicante og Spania og sånt:  https://allansverden.no/page-94/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt på blogg og andre sosiale medier?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Snart utsolgt!!!  CURLI AeroFlow!!!!  Damene og langhårete lasaroner går mann av huset for å sikre seg et eksemplar av den beste og kraftigste og mest proffe hårføneren på markedet på supertilbud.  Få 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow i tillegg til rabatten på tusen kroner som allerede er gitt – bruk rabattkoden Allan10 og gjør et hårføner-kupp i dag før det er for sent!!!  Hårføner-butikken finner du her.

Fantastisk juli-tilbud!  Få fantastisk juli-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Og vet dere hva?  Hadde jeg hatt en elskerinne eller flere, hvilket jeg ikke har, så skulle de jammen fått hver sin Iviskin er et skikkelig bra kvalitetsprodukt som damene liker!!  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg