5 ting som virkelig er kjekke å ha:)

Reklame | Jotex, Lagerpriser. Shopping4net og Lyko

GASP//ICANIWILL//ICANIWILL//Gorilla Wear

Det er mange ting som er kjekke å ha.  I dag skal jeg vise frem noen slike ting som er kjekke å ha, men som det kanskje ikke er så mange faktisk har.  Men om du mangler noen av disse tingene vi skal kikke nærmere på, så er det faktisk bare å klikke på bildene av varene, følge linken som kommer opp, og så bestille.  Så kommer det i posten etterhvert.  Enklere kan det nesten ikke bli!  Det kan gjerne være helt greit med slik netthandel egentlig:)

Den første greia du bør skaffe deg er en pidestall.  Pidestall er et firkantet skapmøbel som på toppflaten har plass til en pyntegreie.  Jeg vet ikke helt hva det er med pidestaller, men jeg liker slike ting.  Jeg synes pidestaller er så flotte, og de er så flott de tingene som står øverst oppe på toppen av pidestall.  Jeg tror nesten jeg må ha et eget pidestall-innlegg senere en gang for å fordype meg ytterligere i dette flotte møbelet.

POTTERY pidestall 2-pk Hvit

Toalett med lys, og mange forskjellige lys.  Det er helt genialt.  Dette er noe vi virkelig trenger!  Løp og kjøp!

Rikom® LED-belysning for WC

Skiløper-jente i tre.  Kjempefin!  Koster bare nesten 700 kroner.  Verdt hver en krone.  Skal bruke litt bloggepenger på en slik en:)

Skiløper Jente

Nok en ting som alle bør skaffe seg.  En rensedings til mikrobølgeovnen!  Blir visst så kokende forbanna den der greia at det ryker av den, og dermed er mikroen som ny!

Rengjøring til mikrobølgeovn

Jeg har aldri hatt hår som lyser i mørket, men det skal det nå jammen bli en slutt på:)  Skal bestille meg en slik en og lyse opp hverdagen for noen og enhver!

Manic Panic

Så er det bare å si en ting.  Løp og kjøp!  Mye flott her ja.  Jeg skal i alle fall ha meg en pidestall, den største jeg finner!  Jeg foretrekker litt store pidestaller der det er god plass på toppen, ikke bare plass til en blomstervase.  Det blir fort litt smått med plass synes jeg.  Håper dere alle får en fin dag!  Velkommen tilbake til allansverden i morgen!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg