Allan blir vakker med ansiktsmaske!

Reklame | Bli vakker

God morgen alle sammen!  Det er en fin morgen!  I dag skal Allan bli vakker!!!!  Og i dag har dere mulighet til å bli vakre dere også.  Kan ikke garantere at dere blir like vakker som Allan, men gi det gjerne et forsøk;)

Jeg tenkte jeg skulle reklamere litt i dag, og når jeg skulle velge noe å reklamere for, falt det seg jo veldig naturlig for meg å reklamere for blivakker.no – norsk nettbutikk med stort utvalg av kjente merkevarer innen hår-, sminke- hudpleie og parfyme. Følte virkelig at dette var greia for meg, en mannlig blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no.

Jeg vil anbefale alle å klikke seg inn og kjøpe opptil flere av disse flaskene med ansiktsmaske.  Det er deilig å klæsje på seg, og man føler seg som et nytt og bedre og yngre menneske etterpå.  En får ansiktsmasker med ulike aromaer som dere ser, herunder også bronse, kopper, kaffe, karamell, aprikos og mere til.

Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons

Jeg testet ut en ansiktsmaske med kaffe.  Man føler seg veldig fresh med ansiktsmaske, og smart.  Og det er veldig deilig, både før og etter.  Og dette kan både damer og menn i alle aldre prøve ut.  Ja, også menn, det står ingenting at dette er skadelig for menn, og har ikke hørt om noen herremenn som har tatt skade av ansiktsmaske, i alle fall ikke sånn utenpå.

Og når ansiktsmaska tas av, føler i alle fall jeg meg mye vakrere, freshere og yngre, kanskje opptil 20 år yngre, minst, i alle fall hvis jeg også tar på meg en caps bak frem og legger ut et ikke helt nytt bilde:)  Ansiktsmaske funker det!!!

Anbefaler alle å kjøpe seg noen flasker med ansiktsmaske fra blivakker.no og teste ut.  Jeg kan ikke love at alle vil bli like vakker som Allan, men det er lite å tape på prøve ut.  Uansett skal man da vel heller ikke forvente å bli like vakker som en blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no, men mindre forbedringer kan det jo vel uansett kunne komme til å bli for noen og enhver, herunder også dere helt vanlige, ordinære mennesker:)  Klikk og kjøp ansiktsmasker dere også!  Dere finner flere ansiktsmasker nedenfor:)

Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg