allansverden på vei mot toppen!!!

Reklame | Gymgrossisten og Lyko

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Lørdag er en herlig dag!  Det er fridag og man vet at man har en dag til fri før man skal på jobb igjen.  I dag skal vi fortsette feiringen av 40-årdagen til konemor, som vi begynte feiringen av forrige helg.  Når prominente og fremstående personer feirer bursdag, kan det foregå over flere feiringer, og når konemor er gift med en høyflyvende blogger, er det vel bare på sin plass at det blir mer feiring i kveld.  Vi tar i mot nye gjester – i dag feires det hjemme i Liveien 5.

Det passer fint med litt feiring i kveld.  Jeg må vel nesten tillate meg å feire litt jeg også.  Våknet opp og følte meg i strålende humør i dag, og humøret ble vel ikke akkurat dårligere da jeg kikket på topplista til blogg.no.  Jeg mener det var noe kjent med en av de jeg kunne skimte ganske så langt der opp på den topplista…..

Og der på 8. plass på topplista finner jeg altså allansverden!!!!!  Jeg menger meg ikke lenger med den gemene hop langt der nede på topplista, men er nå der oppe med i lag med kremen og åndseliten av toppbloggerne.  Jeg liker meg her oppe.  Jeg blir gjerne fortsatt her oppe på toppen.  Det kan vel hende jeg kommer til å nevne av og til i fremtidige innlegg at jeg har vært helt oppe på 8. plass på topplista til blogg.no.  Jeg har forresten passert selveste kokkejævelen på topplista i dag, men det er fordi kokkejævelen har sluttet å blogge fordi han har fått stygge kommentarer i innleggene sine, og således kommer til å falle nedover på topplista fremover.  Er jo trist at det er blitt slik – synes han hadde en flott blogg og er kjempeflink å skrive:)  Men det er klart at man kan vel ha et bra og meningsfylt liv om man ikke blogger også, så det går sikkert bra med kokkejævelen fremover, selv om han nå er passert av allansverden på topplista!!!  Jeg fortsetter gjerne ferden mot toppen jeg, jeg trives her i rampelyset blant toppbloggerne og blir gjerne her oppe.  Husk å besøke allansverden fremover da – i morgen skal dere forresten få et fantastisk bra middagstips på allansverden.  Gled dere!  Men det er i morgen.  I dag i er i dag, og i morgen er i morgen:)

Er dog litt spent på dagen dag og dagen i morgen, hvordan dagene egentlig blir.  I dag sier nemlig han “yr” og han “storm” at vi kan ønske velkommen en “atmosfærisk elv” der oppe på himmelen.  Den er visst der oppe et sted…

Det skal altså regne noe helt infernalsk i dag og sikkert noen dager fremover.  Det er vel forsåvidt ikke noe nytt for oss som jo vet hvor vi bor.  Men hvis værmelderne med en “atmosfærisk elv” egentlig mener å fortelle oss at det er syndefloden som er på vei, så har jeg selvsagt tatt mine forhåndsregler, og har selvsagt min egen lille “ark” stående klar i garasjen om så det verste skulle skje.

Jeg håper dog det ikke skal bli så ille at jeg må ut og pumpe opp “Elvegrisen”. Skal i alle fall holde katta inne.  Felix Askeladden liker ikke å bli våt.  Det er mulig det blir en innedag i dag.

Håper dere alle får en fin lørdag!  Hyggelig om du kommer på besøk til allansverden flere ganger:)

Klikk på linken under og last ned skrittellerappen Stepler.  Da tjener du poeng når du beveger deg og går, og disse poengene kan byttes mot produkter og tjenester som ligger i stepler-markedsplassen fra for eksempel Bubbleroom, Jollyroom og mange flere.

https://steplerapp.page.link/vip

Eucerin//MAC Cosmetics//Ida Warg//Eye CANDY

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg