Årets julegavetips til hele familien eller noen og enhver!

Reklame | Gymgrossisten, Jotex og Neatsvor

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Det nærmer seg jul og julegaver skal kjøpes til familie og slekt og venner og hund og katt og kanskje noen flere som man kjenner.  Og det er ikke alltid så lett å vite hva man skal kjøpe til noen og enhver.  I dag skal jeg gi dere et tips til en julegave som passer perfekt til de fleste som bor i et hus eller en leilighet, og siden jeg er en o stor prominent toppblogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, så skal jeg gi dere en rabattkode til julegavetipset mitt.  I dag er dere jammen heldige ja!  Han er i det generøse hjørnet i dag den o store prominente.  Men det er ikke så rart.  Det er jo snart jul!

Julegavetipset mitt er altså noe som alle som bor i et hus eller i en leilighet vil bli svært glad for å få, og det er…..trommehvirvel…..trommehvirvel……en robotstøvsuger.  Og skal man kjøpe robotstøvsuger i julegave, bør man gå for den beste på markedet, altså en Neatsvor X600 Pro, best i test 2022 av Tekguide,  Hjemoghage og Forbrukerliv.

Neatsvor X600 Pro gjør alt!  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokker, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker, og gjør huset skinnende rent!  Og den er så enkel å bruke at selv jeg kan klare det.  Og det gjør jeg faktisk, klarer å bruke den, så lett som bare det.  Bare se på youtube-klippet under når jeg kjører i gang Allan junior som vår robotstøvsuger heter, mens Allan senior sitter på sofaen og nyter det gode liv.

En robotstøvsuger er jo en perfekt julegave til hele familien.  Da kan hele familien spille monopol, lese blogg eller gjøre noe annet koselig i lag, mens huset blir rengjort og nyvasket, helt av seg selv.  Er det ikke ganske så fantastisk?  Jo, det er det.  Det er helt fantastisk.  Forresten, hadde vi ikke hatt en slik støvsuger allerede, tror jeg faktisk jeg hadde kjøpt en til meg selv i julegave, for det er faktisk ganske deilig å slippe å gjøre husvasken selv når man kjenner på tidsklemma, og det er ganske så mye annet man også skal rekke over å gjøre slik verden og hverdagen er for mange av oss i dag.

En Neatsvor X600 Pro passer å gi i julegave til en familie eller til noen og enhver som har et hus eller en leilighet.  En slik avansert toppmodell er selvsagt ikke gratis, den koster noen få tusenlapper, men når du får rabattkode av meg på 15% så blir den ganske så mye billigere faktisk.  Bruk bare koden Allan15 når du går inn på Neatsvor-shoppen for å bestille en Neatsvor X600 Pro.

Ha en fin dag alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

KALLE//NEPTUN//KARA//HENNY//DAYTON//HENNY

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg