Årets mannlige honorable mention til Allansverden i Bunny Awards!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Tjohei!  Jeg har vunnet pris, eller i alle fall nesten.  Jeg har blitt kåret til “Årets mannlige honorable mention” i Bunny Awards 2023.  Det er veldig gjevt, og det er med stor takknemlighet, stolthet, ærefrykt, ydmykhet og mere til jeg tar til meg prisen eller “honorable mention’en”.  Dette var en kjempehyggelig overraskelse.  Tusen takk Bunny

Det er ikke så godt å forstå alt som er på utenlandsk, når man selv bogger på norsk, og jeg er litt usikker på hva “Årets mannlige honorable mention” vil si, meg jeg har bestemt meg for å anta at det betyr noe sånt som “Årets mann”, og i tillegg sier Bunny følgende om valget av han som står bak allansverden som årets mann:  

Årets mannlige Honorable mention!

Her blir det Allans Verden. Han bringer robotstøvsugere og lady-shave til helt nye nivåer!

Bunny fremhever altså min markedsføring av robotstøvsygere og lady-shave i sin begrunnelse for denne “honorable mention”, og det bør dere merke dere, dere som måtte være kommersielle aktører og som leser dette.  Dere ser altså at den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen får betydelig ros for sin måte å markedsføre produkter på, sånn til de grader at det ender med honorable mention.  Her bør kommersielle aktører kjenne sin besøkelsestid og inngå sponsorsamarbeid med den o store umiddelbart før andre gjør det.  Klikk her hvis du er kommersiell aktør og kan være interessert i et sponsorsamarbeid med allansverden.  

Ja, det lakker og lir mot jul, og det med stomskritt.  Er du ferdig med julegavene forresten?  Kanskje ikke?  Kjøpt julegave til dama, kona, datter, bestemor, oldemor, samboeren, tante, mor i huset, elskerinna?  Jeg tror jeg har den perfekte julegave til uansett hvem det måtte være av disse, for alle disse har sikkert noe uønsket hårvekst de vil fjerne.  Hårfjernen Iviskin IPL G3 er den perfekte julegaven til henne, men alle vil ha en Iviskin IPL G3 til jul, og du må være rask ute hvis du skal sikre deg en.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Også mannen i huset må vel få julegave.  Og robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro er den perfekte julegaven til den late mannen som ikke gidder å vaske og gjøre rent i huset!  Har du en slik mann, en skikkelig rotstokk av en mann, blir han garantert veldig glad om han får en Neatsvor X600 Pro i julegave så han slipper å rengjøre gulvet for egen maskin.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

Ha en fin dag!  Hyggelig at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg