Bare en snartur innom for å ønske dere god jul:)

Reklame | Gymgrossisten og Jotex

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Hei, hå, nå er det jul igjen!  Dagen er kommet.  Det er julaften.  I dag skal vi kose oss med julefrokost, tre nøtter til askepott, kirkebesøk, julemiddag, julegaver og julekos  Det blir en flott dag!  Tok meg bare en snartur innom for å ønske dere alle sammen en riktig god jul, og det blir bare en snartur, ikke noe mer, ikke noe langt blogginnlegg i dag, for det er helt fånyttes.  For jeg lærte en ting i fjor, og det er at folk leser nesten ikke blogg på julaften!  Ja, du hørte rett!!  Nesten ingen leser blogg på julaften.  Jeg hadde bare drøyt 100 sidevisninger på blogginnlegget mitt på julaften i fjor, og sidevisningstallene var generelt sett lavere for alle bloggerne denne dagen kan jeg huske.  Det ser altså ut til at vi er så opptatte med andre ting på julaften at vi tar oss ikke tid å lese blogg, og det er veldig leit at vi har fått så mye å styre med at vi ikke får tid til de viktige tingene i livet:(  Men når det er slik at nesten ingen bryr seg om å lese blogg på selveste julaften, enn så trist det er, så er det heller ingen vits å bruke masse tid på å lage et kjempebra blogginnlegg med sedvanlig høy språklig og litterær kvalitet.  Da gjør jeg heller det i morgen når folket forhåpentligvis tar seg tid å lese blogg igjen.

Men så til dere som likevel leser blogg i dag, og noen er det jo.  Dere er heltene mine, grunnfjellet mitt, dere som er innom bloggen min selv på julaften når så mange ikke gjør.  Men dere gjør det.  Dere leser blogg!  Tusen takk skal dere ha!  Og som takk skal dere få en liten julegave av meg, en lenke, og hvis dere klikker her, så åpner denne lenken seg, og dere blir tatt med til min oversikt over alle mine drøyt 400 blogginnlegg slik at dere kan kose dere med masse spennende blogginnlegg i dag.

Ha en riktig god jul alle sammen:)

Facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Sjekk supertilbud!  70%!!  Lekker skjortejakke fra Gina Tricot.  Før kr. 499.-, nå kr. 149,70.

https://gina-tricot-no.mtpc.se/2955237

CHLEO armstol Sennepsgul//RAKEL//LUIS//BARATTI//TENHULT//HULTSFRED

9 kommentarer
    1. My name is Ashley Vivian, Am here to share a testimony on how Dr Raypower helped me. After a 1/5 year relationship with my boyfriend, he changed suddenly and stopped contacting me regularly, he would come up with excuses of not seeing me all the time. He stopped answering my calls and my sms and he stopped seeing me regularly. I then started catching him with different girls several times but every time he would say that he loved me and that he needed some time to think about our relationship. But I couldn’t stop thinking about him so I decided to go online and I saw so many good talks about this spell caster called Dr Raypower and I contacted him and explained my problems to him. He cast a love spell for me which I use and after 24 hours,my boyfriend came back to me and started contacting me regularly and we moved in together after a few months and he was more open to me than before and he started spending more time with me than his friends. We eventually got married and we have been married happily for 3 years with a son. Ever since Dr Raypower helped me, my partner is very stable, faithful and closer to me than before. You can also contact this spell caster and get your relationship fixed Email: urgentspellcast@gmail. com WhatsApp: +27634918117

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg