Bilder fra en bloggers dag på Rhodos

Reklame | Gymgrossisten, Lyko og Blivakker

ICANIWILL//GASP//ICANIWILL//ICANIWILL

Det er fint på Rhodos!  Jeg koser meg:)  I dag skal dere få vite litt hva en blogger bruker dagene Rhodos til.  Ligger han på stranda iført ansiktmaske og diverse skjønnhetskremer smurt på ulike deler av legemet, eller gjør han helt andre ting?  Spiser han kanapeer?  Drikker han champagne?  Driver han på med diverse vannaktiviteter.  Det er sikkert mange som lurer.

Jeg skal ikke spenne dere på pinebenken lengre.  Her skal dere få se bilder fra en bloggers dag på Rhodos.

Også en blogger må ha frokost.  Noen sier at frokost er dagens viktigste måltid.  Jeg er enig.  Frokosten gjør at man får igang kroppen etter en lang dag på stranda eller ved bassenget dagen i forveien, og en lang natt ute på rang…….ehhh…..en god natts søvn;)

Etter frokost er det bare å gå i gang med å smøre seg inn med solkrem.  Sola er sterk i syden, og en blogger må også smøre seg med solkrem, også en blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no  Det er kanskje spesielt viktig for en slik blogger å ta vare på sitt vakre, velholdte legeme:)

Jeg lar solkremen få virke en stund før jeg går til bassenget og gjør meg klar for dagens første bad, og litt vann-volleyball.

Tid for lunsj – salat!  En blogger er påpasselig med kostholdet.  Det er greit at kroppen er i perfekt stand, og salat er sunt.

Avslutter lunchen med en oreo-pai……

….og litt bakverk med sunne bær;)  Livet er herlig!

Etter lunsj er det tid for litt shopping!  En blogger trenger en hatt!  Det er mange hatte-butikker på Rhodos, og det er ikke lett å velge hatt…

Jeg lander til slutt på denne flotte hatten!  Den passer ganske perfekt vil jeg si! En flott hatt gjør herremannen ekstra fin og fjong;)

Etter shopping er det tid for mer bading, kanskje en tur på stranda.  Datter og jeg øver på å stå på hender i bassenget.  Det er gøy.  Jeg er en bedre fotograf enn datter, så det er bedre at jeg tar bilde mens hun står på hender, enn om vi skulle byttet om på rollene. Bra bilde om jeg skulle si det selv;)

Deilig med bading og en svømmetur.  Klikk her for å se en fantastisk oppvisning i undervannssvømming;)

Ut på ettermiddagen er det tid for å gå opp på hotellrommet, dusje og gjøre seg klar for å gå ut og spise. En blogger og influenser er såpass motebevisst at han passer på at t-skjorta og hodeplagget matcher. Regelen er at har man mange farger på hodeplagget, bør skjorta være ensfarget og være i en av fargene fra hodeplagget. Der lærte dere sikkert noe nytt! Man ser mye rare antrekk rundt omkring, og ikke alt er like bra, dessverre, og jeg synes det er fint å kunne bidra til å opplyse vanlige folk om klær, farger, mote og denslags;)

Når antrekket er valgt, er det tid for å gå ut for å finne et fint og dyrt og eksklusivt sted og spise;)  Det er mange spiseplasser hvor det oppholder seg turister og mye restauranter og spiseplasser å velge mellom.  Og blant alt dette finnes også dyre og eksklusive steder, mer beregnet for oss bloggere og influensere:)

Jeg liker godt å prøve ting jeg aldri har smakt før, og det er mye spennende blant “Greek specialties”, og like spennende hver gang å se hva som kommer på bordet….

Er man ikke kresen i matveien, blir man som oftest mett.  Etterhvert stunder det mot aften, også for en blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no. Hva som skjer senere på kvelden er det ikke sikkert alle har godt av å vite, så det kan man bare spekulere i;)

Men det som er sikkert er at før jeg legger meg smører jeg meg inn med en god aloe vera after sun-krem, slik som du ser på bildet under, og som du også bør smøre deg inn med hvis du har vært mye ute i sola om dagen, og som du kan kjøpe ved å klikke på bildet under og bestille direkte fra den sida som da kommer opp:)

AVIVIR

Nok en flott sydendag er over!  Skulle man neste dag våkne opp og finne en reisebillett og ikke klare å huske helt hvor man har vært dagen i forveien, må man bare slå seg til ro med at det til evig tid får være et mysterium, et gresk mysterium!!!

Ja, sånn går nå dagene i sydenlandet.  Det er avslappende og deilig.  Sydenlivet kunne gjerne blitt en vane.  Men alt kan vel ikke vare evig, dog skal sydenlivet vare noen dager til enda, og det er jo flott:)  Håper dere koser dere hjemme i Nord-Norge og at det har regnet seg ferdig til vi kommer hjem.  Ha en fin dag:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

John Masters Organics//Lumene//Chloé//Lumene

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg