Bli med på den store påskejakten i allansverden!!!

Påsketilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt på disse testvinnerproduktene.  Les mer om Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3 her og der.

I dag blir det konkurranse i allansverden, påskekonkurranse, i år som i fjor!  Det er jo veldig vanlig med konkurranser i påsken.  Det er påskenøtter på tv.  Det er sånn konkurranse på radio med han nordlendingen som hele tiden maser om “kor ska vi reis”, for siste gang i år faktisk, og det er isfiskekonkurranser her og der for den som måtte like og sitte på isen og fryse med en pilkestang i handa time etter time og kanskje få en liten mort av en fisk til slutt.  Og det er sikkert bare for å nevne noen påskekonkurranser!

Og her kommer jammen en til, og det er den store påskejakten i allansverden.   Ja, jeg har konkurranse på bloggen min i påsken, og DU kan være med.  Ja, nettopp DU kan være med.  Og du kan vinne fin premie.  Hørtes ikke det spennende ut.  Jo, det skulle jeg ville tro.  Kom og bli med på den store påskejakten!  Jeg skal forklare hva det hele går ut på:)

I den store påskejakten skal deltakerne, altså dere blogglesere, lete etter den forsvunne påskekyllingen.  Den ser dere på bildet under.

Påskekyllingen på bildet er nemlig blitt borte, og dere skal prøve å finne han.  Men hvor er er han blitt av?  Det er det store spørsmålet.  Jo, påskekyllingen er et eller annet sted inne i allansverden.  Og det betyr at bildet av påskekyllingen er lagt inn i et eller annet blogginnnlegg, nytt eller gammelt, der det ikke hører til.  Dere skjønner kanskje tegninga?  Det gjelder å pløye seg gjennom blogginnlegg etter blogginnlegg på leting etter bildet av påskekyllingen, og når du har funnet bildet av påskekyllingen så skriver du inn på kommentarfeltet til dette innlegget datoen på innlegget der du fant bildet av påskekyllingen.  Enkle regler egentlig!  Verre er det ikke!  Jeg håper reglene var forståelig.

Og premien til vinneren er som seg hør og bør et signert bilde av meg selv, bildet under faktisk!

Jeg skriver ut bildet og sender i posten til vinneren.  På baksida skriver jeg “god påske” og signerer med underskriften til meg selv, den o store altså. 

Et lite tips!  Jeg har skrevet ca. 900 blogginnlegg, og påskekyllingen er altså et eller annet sted inne i allansverden.  Det kan være lurt å gå inn “arkiv” inne på allansverden.blogg.no og så gå systematisk gjennom alle blogginnleggene.  Ett eller annet sted er bildet av påskekyllingen tilfeldig lagt inn.  God leting og lykke til!  Og måtte mange av dere lete lenge og mye.  Hvis jeg anslår at 500 deltakere leter inne på 400 sider etter den derre kyllingen, så betyr det at jeg vil få……jeg må finne frem kalkulatoren for det kan bli mye nuller dette……200.000 sidevisninger!!!!!!  Herregud, for en tanke!!!  Det betyr at jeg kommer til å knuuuse alle rekorder på topplista til blogg.no.  Nå ligger tomsmatprat på toppen med noen titalls tusen sidevisninger.  Helledussen altså!!!  Kanskje får vi en ny bloggkonge på blogg.no i løpet av påsken.  Nei, nok prat og skriving.  Nå må dere få begynne letingen.  Dere har noen dager på dere.  Innen første påskedag klokken 1600 må påskekyllingen være funnet.  

Jeg nevnte vel så vidt i begynnelsen på dette innlegget at jeg hadde en sånn påskejakt i fjor også.  Da ble ikke påskekyllingen ikke funnet, og jeg fikk ikke delt ut noe premie.  Påskekyllingen hadde da gjemt seg inne i et innlegg om en blogger og hans matboks, og det kan du lese her.  Har kyllingen gjemt seg på samme sted i år, eller har han funnet seg et nytt gjemmested? That’s the question.  Det er fire dager til første påskedag om jeg ikke har telt feil, blir sånn cirka litt under 250 innlegg pr. dag å pløye gjennom i leting etter kyllingen, men hvis du finner han før blir det jo færre.  Dette kan du klare.  Og da sikrer du deg altså det flotte bildet av den o store prominente himself.  Hvem vil vel ikke ha et sånt fint bilde av en slik flott påskemann?  Lykke til med letinga!!!

Ha en fin dag!  Takk for at du besøker bloggen min!  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om påske:  https://allansverden.no/page-20/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro beveger seg oppå matter, over dørstokker og under sofaen.  Og det blir skinnende rent.  Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

Fantastisk påsketilbud!!!  Få påskerabatt på hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Pastamaskin Atlas 150 grønn:  https://nordiska-galleriet-no.mtpc.se/4011476

Pastamaskin Atlas i grønt fra det italienske merket Marcato. Atlas 150 fra Marcato er den perfekte maskinen for alle som elsker å lage hjemmelaget pasta på sitt eget kjøkken. Denne italienskproduserte maskinen har et stilig design i grønt, som lar deg skape et moderne uttrykk på kjøkkenet ditt. Kvaliteten og designet gjør at denne pastamaskinen skiller seg ut fra mengden og passer deg som elsker å lage mat. I tillegg er det et utvalg tilbehør til Atlas 150, som tilbyr ulike former for pasta som fettuccine, tagliolini og lasagne med mer. Med dette produktet kan du lage autentiske italienske retter hjemme.  Pris:  1199,-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg