Blir det ingenting i allansverden denne uka?

Reklame | Gymgrossisten og Lyko

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Ny uke!  Og den starter med en mandag.  Det gjør vel egentlig alle uker, inkludert denne.  Men det er ikke blåmandag i dag.  Det er 2. pinsedag, og det er fridag.  For en flott mandag!!!  Jeg har i det siste blogget en del om ingenting.  Det er nok et signal om at jeg ikke har så veldig mye å blogge om egentlig, og slike innlegg om ingenting, gjentatt opp til flere ganger, er neppe et sunnhetstegn for en blogg.  Forrige uke hadde jeg faktisk to innlegg om ingenting, og nå er det sikkert mange som lurer på om det blir noen slike innlegg denne uken.  Kanskje blir det absolutt ingenting i det hele tatt i allansverden hele den uka som vi nå går inn i?

Hvis man ikke har så mye spennende å blogge om, kan man vel i alle fall hive inn noen bilder i innleggene, og her er et bilde fra den gang bloggeren enda var ung og hadde mange blogginnlegg med et innhold foran seg.  Man må vel ellers bare håpe på at sommeren kan bli litt varm også her i nord, slik at man kan ha på seg litt lettere klær de neste par sommer-månedene!

Men så, angående ingenting og blogging.  Denne uka kommer jeg faktisk ikke til å blogge om ingenting, ikke en eneste dag faktisk.  Det kommer til å være et innhold i alle innleggene i allansverden hver eneste dag i uka som kommer, ikke nødvendigvis noe bra innhold, men et innhold kommer det til å være:)  Det har jeg bestemt meg for.  Jeg skal klare å få det til.  Det er stor villmarksmesse i Bardu til helga, og da kunne det jo passe med med innlegg som handler om friluftsliv og villmark og fjellturer og lovprisninger av overnattinger ute til alle årstider og i alt slags jævla dritvær.  Er jeg rette person til å blogge om slikt?  Vi får se.  Jeg tenkte jeg skulle prøve.  Det blir dog andre ting også på bloggen min.  Ting skal feires, og så tenkte jeg at jeg skulle lage et skikkelig gørrkjedelig historiefaglig innlegg.  Gled dere!  Det kommer til å bli en kjempespennende uke i allansverden!

Meld deg gjerne inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Hyggelig om du kommer på besøk til bloggen min:)  Ha en fin uke:)

Giorgio Armani//Remington//Remington//Giorgio Armani

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg