Blir det radbrekking eller hyllest når kveldens mgp-låter skal anmeldes?

Reklame | Gymgrossisten

Casall Sportswear//Pierre Robert//Better Bodies//BlenderJet

Det er lørdag igjen, og i kveld går andre delfinale i norsk mgp av stabelen.  Jeg har igjen opphøyet meg selv til dommer, og skal trille terning og anmelde kveldens låter.  Har hørt låtene flere ganger på spotify og føler meg nå klar til å avsi en dom, og den er ikke nødvendigvis nådig!  Jeg føler meg klar for en skikkelig radbrekking av en eller flere låter i dag, hvis det skulle vise seg at det skulle være riktig, og det kan det fort bli!!!

Det gikk forresten dårlig sist lørdag, for det norske folk som stemte på feil låt, og som ikke lot seg påvirke av meg til å stemme på den rosa flamingo-låten!  Men i kveld er ny muligheter til å stemme på riktig sang!  Her følger Allans dom over låtene!  Følg nøye med og stem riktig i kveld!!

1. Lily Løwe:  Bad Baby

Skikkelig rock!  Jeg liker jo rock, men jeg sliter med denne låten.  Blir mye bad baby-roping og ikke så mye mer tekst.  Jeg lar meg ikke begeistre dessverre, for jeg føler at det er gjort et forsøk på å begeistre Allan med denne låten, men blir jeg det….nei!!!!  Terningkast: 1.  Og dette er ikke en radbrekking.  Terningen min har en null også!!!

2. Steffen Jakobsen:  With me tonight

Steffen Jakobsen synger som en country-gud!  Dette er en fin countrylåt!  Men liker jeg den………nei!!!!!  Jeg kjeder meg litt når jeg kjører på jobb med denne låten på øret, og jeg skylder på låten!  Den gir meg ikke noe egentlig, jeg vil ha noe annet, men jeg vet ikke helt hva.  Låten gir meg ikke noe mer lyst til å kjøre på jobb faktisk – er jammen ikke helt enkel å ha med å gjøre i dag.  Terningkast 2.

3. Farida:  Dangerous

Det er noe her!!!!!!  Denne liker jeg bedre.  Farida synger veldig bra synes jeg.  Det er en melodi her, men jeg synes dog ikke melodien er helt i toppklassse.  Likevel!  Dette er ikke så ille gærnt.  Jeg triller terningen avgårde, og det blir terningkast:  4

4.  Daniel Lukas:  Kvelertak

Tja, tja, hva skal man si om dette da.  Jeg liker svært godt at teksten er på norsk i melodi grand prix.  Dette er et skikkelig pluss og jeg gir automatisk to ekstra poeng!  Terningkast:  2

Så da er dommen avsagt!  Og Allansverden sender altså Farida videre til finalen.  Det blir spennende å se om det norske folk velger rett i kveld da.  Ingen radbrekkinger i dag heller da.  Jeg tror egentlig jeg er for snill og bløthjertet til å bedrive denslags, men det er ennå to delfinaler igjen, pluss finale, så vi holder alle muligheter åpne.  Ha en fin lørdag:)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg