Bloggere kan visst også få korona!!!

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Det hadde dere kanskje ikke trodd, men bloggere kan faktisk også få korona.  Dette gjelder også en blogger som har vært helt oppe på 9. plass på topplista til blogg.no.  Viruset sparer ingen.  Det bryr seg overhode ikke om hvem du er.  Dronning Elisabeth har fått korona, og ja, jeg kan bekrefte det som vel nå mange begynner å lure på ut fra det jeg nå har skrevet, og ut fra bildet dere ser under!  Ja, nå har også jeg fått korona!

Er mye koronasmitte her hvor vi bor.  Kjente antydning til vondt i halsen søndag kveld, og så mandag morgen testet jeg positivt på en slik korona-test da det kom en strek der det ikke skulle være en strek. Og i ettertid har jeg gradvis blitt verre, med feber, hodepine og hoste.  Det har vært litt tungt å være blogger.  Ja, det har faktisk vært så ille at jeg har måttet ty til “blogginnleggsbanken” min der jeg har laget kladder til ferdige innlegg som kan publiseres, så dermed har jeg klart å la bloggen gå sin gang under koronaen med daglige innlegg som før.  Det har seg nemlig ikke slik at når dere ser et innlegg publisert på allansverden klokka 04.32 på en vanlig hverdag, så har jeg stått opp midt på natta for å lage dette innlegget.  Det er som oftest laget på forhånd og lagt ut på automatisk publisering på et valgt tidspunkt.  Det visste dere ikke!  Jeg er altså ikke en slik supermann som er på jobb om dagen, bruker tid med kone, unger og hund og katt om ettermiddagen og kvelden, og skriver blogg om natta.  Slik er det ikke, i alle fall ikke hver dag. Det er litt forskjell på allansverden og den virkelige verden!  Jeg er nødt til å ha litt søvn også for kunne fungere, så blogginnlegg skriver jeg i hytten i styrten nå og da, og spesielt på søndag ettermiddag/kveld.  Og dermed har jeg en liten bank med innlegg liggende klar, og har således kunnet  “blogge” som bare det, hver eneste dag denne uka, samtidig med koronafeber og denslags.

Men så tenkte jeg at hvis jeg nå hadde klart å få skrevet et lite innlegg om at jeg hadde korona, mens jeg hadde korona, så sparer jeg opp et forhåndslaget innlegg til senere, og så får jeg fortalt hele verden at jeg også har fått korona.  Det er ikke blitt nevnt på nyhetene i rikskringkastingen, men nå vet dere det altså.  Bloggeren Allan Kristensen har også fått korona, ikke bare dronning Elisabeth.  Men skal ikke spøke for mye med dette, men håpe det går bra med dronning Elisabeth som jo er en gammel dame og således mer i faresonen for dette viruset.  Håper det må gå bra med dronningen, og andre, og meg selv.  Og nå har jeg jammen klart det, skrevet et helt innlegg, i løpet en onsdag, som du kan lese fra og med en grytidlig torsdag morgen.  Hodet fungerer noe dårligere med korona i kroppen, men han doktor ibux er god å ha, så da ble det et jammen et innlegg av det hele.  Og enda har jeg da noen blogg-innlegg liggende på “innleggsbanken”, som jeg kan legge ut fremover om koronaen fortsatt ikke har sluppet taket.  Dere slippper altså ikke unna å klikke dere inn på daglige innlegg på allansverden med det første selv om bloggeren er syk.  Ha en fin torsdag!

Pusher//Aveda//Clarins//bareMinerals

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg