Klar for Reistadløpet 2022!

Reklame | Gymgrossisten og Lagerpriser

ICANIWILL//Gorilla Wear//ICANIWILL//ICANIWILL

Det er avklart!  Jeg har bestemt meg!! Jeg deltar på Reistadløpet 2022.  Har meldt meg på!  Det er ingen vei tilbake.  Klokka 1030 går startskuddet for Reistadløpet 2022.  Jeg har lest et sted at Marit Bjørgen er der, Therese Johaug er der, Tord Asle Gjerdalen er der, Martin Johnsrud Sundby er der, og nå endelig er det avklart at også bloggeren Allan Kristensen også er der!!!

Forresten, gårsdagens innlegg på allansverden var jo selvsagt en aprilspøk fra ende til annen.  Det var bare tull og tøys så det holder, alt sammen.  Og jeg skal selvsagt ikke slutte å blogge!  Jeg skal nå holde på en stund til, minst, for å se om jeg kan bli enda mer søkkerik!  Hva gjør man ikke for penger?  Man blogger!  Så da blir dere fortsatt plaget med mas om å besøke bloggen min og klikke på all den deilige reklamen.

Så over til Reistadløpet.  For det er jo det som det skal handle om i dag!  Jeg kikket over utstyret i går kveld. En blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no har selvsagt flere skipar å velge mellom.  Det skulle da vel bare mangle.  Det blir ikke aktuelt med slalåm-ski oppover fjellet, så skiparene helt til venstre er utelukket.  Jeg kommer til å velge Madshus-skiparet til venstre.  Dette er felleski.  Legger under noe glider, så satser jeg på at disse kommer til å bringe meg over fjellet til Bardufoss, i løpet av dagen en gang, helst før det begynner å mørkne og jeg tuller meg bort og det blir satt i gang leteaksjon.

Formen er dårlig!  Det er bare å konstatere, og det er leit.  Det kommer ikke til å bli noen bra tid.  Men jeg kommer til å fullføre 34 kilometer, satser jeg på.  Jeg kjenner jeg er litt spent nå før start, for det som er i vente, alt slitet, men det blir en flott tur og bra å komme frem og i mål.  Konemor kommer med service-bilen og plukker meg opp etter målgang og bringer meg videre hjem til restitusjon.  Det blir bra!  Jeg gleder meg allerede nå til å se konemor og service-bilen:)

Wish me luck!  Det vil jeg trenge!  Skal spise litt og så gjøre klart utstyret og denslags.  Klar for Reistadløpet 2022!  Det kommer til å bli en flott naturopplevelse og alt det der skriver jeg her inne på allansverden som jo er en idyll-verden der alt er så fint og flott.  I virkeligheten vet jeg at det kommer til å bli et blodslit.  Men det er greit å kjenne på litt ubehag, å gå ned i kjelleren og å stå i det ubehagelige og kjenne på den følelsen, for da blir det helt supert når en kommer i mål og har klart det.  For jeg regner med at jeg kommer til å komme frem til Bardufoss, i løpet av lørdag en gang.  I dag er det altså også en blogger der ute i løypa, og det er faktisk ingen ringere enn han som en gang har vært på 8. plass på topplista til blogg.no.  Den kan nok fort bli en del som blir lettere starstruck i dag ja når de ser løperne som er ute i skisporet mellom Setermoen og Bardufoss!  Ja, da har jeg altså annonsert at jeg skal gå Reistadløpet her på allansverden.  Så var det bare å gjøre det i den virkelige verden også:)  Det må jo gjøres det også.  Det får vel være nok skriverier for i dag.  Nå er det Reistadløpet det skal dreie seg om!  Here we go!!!

Krimo® bærbart ildsted//Krimo® bærbar hengekøye med stativ//Krimo® oppblåsbar boksesekk//Krimo® bålpanne med vedhylle Risør

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg