Burgertest høyt oppe på fjellet!

Reklame | Gymgrossisten og Indiska

Det er godt med hamburger! Og det er mange steder der man får kjøpt kjempegode burgere. I dag blir det anmeldelse av hamburger.  Jeg skal trille terning, og så får vi se hva terningen lander på, om hamburgeren da er god eller ikke.

Og siden vi er oppe på månetoppen i Målselv Fjellandsby, så tenkte jeg at jeg skulle teste en av hamburgerne man kan få kjøpt der oppe.  Og da blir det en av burgerne på menyen til hamburgerrestauranten Basecamp NORD.  De har flere typer av hamburgere på menyen, med diverse tilbehør, blant annet biffburgere, lakseburgere og vegetarburgere, men jeg skal ta med meg terningen og sette tennene i en reinsdyrburger med blåmuggost, rødløkskompott, sopp, salat og tyttebærdressing.  Som tilbehør kan man velge ovnsbakte potetbåter, pommes frites eller søtpotetfries.  Jeg velger en av de to første som tilbehør og styrer glatt unna søtpoteten.  Den derre søtpoteten kan jeg heller lage et eget blogginnlegg om og utdype nærmere hvor stygg denne poteten er, og i hvor liten grad den passer som tilbehør til all mulig slags mat.

Reinsdyrburger med blåmuggost med ovnsbakte potetbåter er derimot ganske så godt.  Her er mye gode smaker.  De ulike ingrediensene står svært godt til hverandre, smakene likeså.  Jeg er en enkel sjel, liker det meste, unntatt den jæv%& søtpoteten, så denne burgeren er helt aldeles utrolig nydelig god.  Det blir terningkast 6, som jeg nok gir de aller fleste hamburgerne jeg har spist.  Men kanskje gir jeg her en 6+ for hamburgerbrødet på basecamp nord er hjemmelaget, og det liker jeg, og det smaker veldig bra.

Kjempegod burger på basecamp nord altså, og kanskje blir det middag der i ettermiddag.  Jeg tror vi går for burger i dag, i alle fall i allansverden.  Ha en fin fredag:)

Klikk på linken under og last ned skrittellerappen Stepler.  Da tjener du poeng når du beveger deg og går, og disse poengene kan byttes mot produkter og tjenester som ligger i stepler-markedsplassen fra for eksempel Bubbleroom, Jollyroom og mange flere.

https://steplerapp.page.link/vip

Indiska//Indiska//Indiska//Indiska

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg