Dagens bilde – stangselleri og dipp!!!

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

Herregud for en dag!  Jeg fant ikke så mye å blogge om her på morgenen, praktisk talt ingenting.  Men jeg tenkte jeg kan jo ikke ha ingenting på bloggen i dag, ettersom det ikke var noen ting som helst på bloggen min i går, så da bestemte jeg meg for at noe måtte det være, et eller en annet.  Så da blir det bilde!!  Og da blir det et bilde i serien dagens bilde, og så prøver jeg så godt jeg kan å lire av meg noe møl eller noe fjas knyttet til bildet.  Og bildet det kommer nå, rett under teksten her…

Dagens bilde viser stangselleri og dipp, og det er meningen at man skal spise dette, og da i kombinasjon på den måten at man stikker stangsellerien oppi dippen og så kjører den inn i munnen, tygger og svelger.  Det synes jeg faktisk er kjempegodt i grunnen, og det er neppe det mest usunne man kan spise heller.  Sånn er det med den saken, tror jeg.  Jeg er usikker på hva mer jeg skal kunne klare å si om dette bildet, men noe burde det være slik at jeg kan få produsert nok tekst til et blogginnlegg av dette. Kan man så virkelig klare å lire av seg nok møl eller fjas slik at det kan bli et blogginnlegg ut av det hele, altså skrive noe meningsløst svada i tilknytning til bildet slik at det får en lengde som gjør at det kan kvalifisere for å kalle det et blogginnlegg.  Og det tror jeg faktisk at jeg er i ferd med å få til.  Begynner å bli en del ord i dette blogginnlegget og utfra lengden vil jeg tenkte at dette er nå et blogginnlegg.  Dog er det ikke et veldig bra blogginnlegg.  Det er derimot et ganske sånt uinteressant blogginnlegg, et gudsjammerlig dårlig innhold om jeg skal si det selv, egentlig om ingenting fornuftig, bare om stangselleri og dipp og lite annet.  Og det er jammen ikke mye.  Men det er da noe det også.

Liker du stangselleri og dipp?  Kanskje har du ikke prøvd det tidligere?  Da er det jammen på tide å prøve.  Jeg er da tross alt toppblogger og influenser, og da burde du la deg influere til å testet ut stangselleri og dipp.  For hvis ikke, hvis du ikke lar deg influere til å prøve stangselleri og dipp, da er jeg jammen ikke rare influenseren.  Da er jeg bare blogger, uten påvirkningskraft, dog riktignok prominent toppbloggger.  Og det er da noe det også:)  Synes du dette var et skikkelig elendig og totalt uinteressant blogginnlegg, men likevel liker å lese om bare møl og fjas, så kan jeg anbefale det verste mølet, mine 10 dårligste blogginnlegg.  Her er uendelig mye svada og møl.  God lesning!

Ha en fin dag alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om mat:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Fantastisk januar-tilbud!  Få fantastisk januar-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg