Den perfekte julegaven til fine fruer!

Reklame | Gymgrossisten og Iviskin

Tida går fort fram mot jul nå, og det begynner å småhaste litt hvis det er noen herremenne der ute som ennå ikke har kjøpt julegave til kona eller samboeren eller elskerinnene.  Så i dag skal dere få et lite tips av meg, hva dere kan gi i julegave til finere fruer. Og det er en noe som alle fine fruer vil like:)  Jeg vet, for konemor eller bloggerfruen, som hun også kan tituleres, har faktisk en slik sak som dere nå skal få tips om, og det kan godt tenkes at finere fruer som fotbalfrua eller pilotfrua eller funkygine også kunne ha en slik sak som jeg tipser om, men om de har det vet jeg jo ikke, og jeg vet heller ikke om de ikke har det.  Jeg vet faktisk i grunnen lite eller ingenting om hva de har eller ikke har, til tross for at jeg har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, men jeg er ganske sikker på at alle fine fruer ville ha likt å få eller fått eie en slik sak om de kunne.  Bloggerfruen her hjemme liker i alle fall sitt eksemplar, det er helt sikkert og visst.

Og hva er så denne greia som bloggerfruen er så fornøyd med at jeg kan tipse alle herremenn om å kjøpe i julegave til sine frue(r).  Dagens julegavetips er en Iviskin G3 IPL hårfjerner, den beste i sitt slag på markedet, testvinner både her og der.  Kort fortalt fjerner denne uønsket hår helt smertefritt ved hjelp av lys, og det med svært gode resultater over lengre perioder.  Geniale greier!  Koster noen sedler, men ikke så mange heller, og jeg kan faktisk dele ut en rabattkode på denne lenger ned på sida, og da blir det i alle fall ikke så gal pris – det blir faktisk en svært fordelaktig pris.

Ble du litt nysgjerrig på hvordan denne hårfjerneren fungerer?  Den er kjempeenkel å bruke.  Ta bare ta en kikk på youtube-klippet under:)

Jeg vil vel si at Iviskin G3 IPL er så enkel og selvinstruerende å bruke at dette kunne faktisk selv jeg kunne klare å få til.  Men jeg lar nå konemor få ha sin Iviskin i fred.  Koster drøyt to tusen kroner denne smertefrie hårfjerneren, men når du får rabattkode på 15% av meg, så blir det adskillig billigere.  Rabattkoden er forresten AK15.  Du kan bestille Iviskin G3 IPL her.

Ikke noen dum julegave til fine fruer.  Jeg tror forresten denne greia godt kan være julegave til andre helt vanlige damer også, ved siden av finere fruer.  Den passer kort og godt for alle som vil ha en effektiv og smertefri fjerning av uønsket hårvekst:)

Ha en fin dag alle sammen.  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

1 kommentar
    1. Funker den som den skal, vil den også före til at hårveksten reduseres gradvis etterhvert som en bruker den. Over langen, vil altså hårene fjernes permanent fordi laseren dreper hårsekken. Grunnen til at det kun er noen, og ikke alle som blir borte etter en behandling, er, kort fortalt, at det beror på hvilken vekstfase håret er i, hvilket ikke syntes på utsiden 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg