Det er en litt rar mandag!

Reklame | Gymgrossisten og Jotex

GASP//Gorilla Wear//Under Armour//ICANIWILL

Så var det mandag igjen!  Ny uke, det er jobb, og alt er vel egentlig som det pleier å være når det er hverdag og ikke ferie, og det er trist, umåtelig trist!  Og det aller verste av alt er selvsagt at det er mindre tid til blogging når man må drive å jobbe ved siden av, men sånn kan også hverdagen for en blogger være.  Det er ikke alle av oss som går rundt og velter oss i reklamepenger og drikker champagne og spiser kanapeer hele dagen lang.  Noen av oss må ha en jobb ved siden av fordi våre blogglesere ikke er flinke nok til å klikke på reklamen og kjøpe disse dingsebomsene som dukker opp på når en har trykket på reklamen slik at vi kan få prosenter av kjøpesummen og tjene oss såpass rike at vi ikke trenger å jobbe.  Kanskje noen fikk litt dårlig samvittighet nå….og innser at de nok ikke har vært så ivrige til å klikke på reklame og handle?  I dag er det forresten masse flotte dingsebomser fra Jotex nederst i dette innlegget.  Klikk og kjøp, gjerne den svindyre gule stolen, som jo vil gi meg ganske bra med penger siden jeg jo får prosenter av kjøpesummen.  Hadde bare sånn cirka 4.000 av dere klikket på den derre gule stolen og kjøpt den direkte fra sida som da kommer opp, hadde jeg faktisk vært millionær.  Det er ikke verre en som så.  Har du virkelig ikke lyst på en slik fin gul stol i stua?  Du fortjener å eie en slik fin gul stol:)

Tiden beveger seg fremover, i full fart. Det var en gang første dag i første klasse. I dag er faktisk første dag på ungdomsskolen for yngste bloggerdatter, og første dag på dramalinja på Kongsbakken videregående skole i Tromsø for eldste bloggerdatter.

Det kan nok bli slik at jeg får mindre tid til blogging fremover nå som jeg har begynt på jobb, men da er det bare å være effektivt og strukturert å smelle til videre med bloggingen, inntil millionene triller inn og jeg kan begynne å blogge på heltid.  Dog kan det hende at det noen ganger kan bli litt kortere innlegg enn vanlig, med litt dårligere kvalitet, hvis jeg får lite tid, men det trenger vi ikke snakke så høyt om.  Det blir forresten masse spennende som skjer i allansverden i uka som nå kommer.  Det blir feiring av et eller annet som ikke har med blogging og gode plasseringer å gjøre, jeg skal fortelle om en tur bort for å lete etter noe som er blitt tapt, eller kanskje det ikke var det, og så skal jeg lage mat, skikkelig god mat.  Og sist men ikke minst…..det som veldig mange selvsagt lurer på siden det er Bardumartna til helga…..kommer bloggeren himself til Bardumartna’n for å kaste glans over arrangementet, eller har han langt viktigere ting å beskjeftige seg med?  Det skal dere faktisk få svar på i løpet av uka, fortrinnsvis før fredag siden Bardumartna’n starter da.

Så får jeg ønske dere en god uke fremover.  Ta gjerne en kikk på den gule stolen på reklamen under her.  Den er skikkelig fin!

Ha en fin dag alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

NB:  Rett under her ser du forresten den gule stolen.  Den er virkelig fin.  Jeg synes faktisk nettopp du fortjener en slik!  Og jeg er ganske sikker på at kone, ektemann, samboer, kjæreste, elsker(e), elskerinne(r), far, mor, sønn, datter, svigermor, svigerfar, svigerbror, svirebror, svigerdatter, bestevenn, bestefar, bestemor, katta, oldemor og oldefar, onkler og tanter kunne tenke seg en slik flott stol i julegave!  Tida går fort mot jul – klikk og kjøp:)  Det er også mye annet fint og dyrt under her.  Kjøp gjerne alt – og jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen, husk nå for guds skyld på å bestille direkte fra den sida som kommer opp etter at du har klikket på bildet.  Det er kjempeviktig at du ikke gjør noe feil her:)

RUBIE//CHLEO armstol Sennepsgul//DAYTON//MANNE//ELVIS//LUIS

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Syns jo du snart må endre farge på den stolen. Kanskje du får 4000 stk da 😉 til og kjøpen den…

      1. Den finnes bare i gult er jeg redd. Men gul stol er kjempefint! Har ikke Gry lyst på en slik gul stol? Hun ville blitt veldig glad tror jeg om du hadde gitt henne en slik i julegave:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg