Det er fem dager igjen til det skal offentliggjøres!!!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

Det er fem dager igjen til det skal offentliggjøres?  Hva da, tenker dere?  Månedens blogger!!!  20. februar vil jeg offentliggjøre på bloggen min hvem som er blitt kåret til måndens blogger for februar i allansverden.  Gry Henriksen ble kåret til månedens blogger for november og desember, Frodith ble kåret til månedens blogger i januar, og nå om ikke mange dagene skal jeg trekke en ny blogger frem i rampelyset og skryte vilt og uhemmet av vedkommende, i mangel av noe annet fornuftig å blogge om akkurat denne dagen.

Hvem blir så månedens blogger for februar?  Det er mange flinke bloggere å velge blant.  Og det er selvsagt ingen umulighet at de som er blitt kåret til månedens blogger tidligere, kan bli det på nytt.  Man vet aldri hva juryformannen tenker.  Men det er en ting man vet, og det er at juryformannen, altså den o store prominente himself, det vil si meg selv, alllerede har bestemt seg for hvem han vil kåre til månedens blogger.  Jeg har tatt en avgjørelse…..som selvsagt kan omgjøres hvis det skulle finnes tungtveiende grunner for det.  Men det gjør det neppe, eller man skal aldri si aldri.  Ingenting er sånn sett hugget inn i stein.  Eller sånn sett så er det enkelt i vår digitale tidsalder å redigere et ferdigskrevet innlegg, adskillig enklere enn i skikkelig gamle dager da man drev og hugget i stein.  Takk og pris for at jeg lever i dag!  Men det er kanskje noen tungtveiende grunner som kunne ha fått meg til å endre på hvem som blir månedens blogger for februar?  Og det handler selvsagt om smisking, smøring, bestikkelser og gjerne vipps (90975185) og dyre klokker og sånt.  Altså jeg kan la meg kjøpe, eller bli påvirket av smisking, og faktisk gjøre om på beslutningen min om hvem som blir månedens blogger.  Det er selvsagt ingen garanti for at jeg kan la meg kjøpe, men det er absolutt verdt et forsøk.  Jeg bare nevner det……

Det er sikkert mange spente bloggere rundt omkring på blogg.no nå.  Fem dager igjen å vente, så blir det offentliggjort.  Jeg kan gi noen hint om hvem jeg hadde tenkt å utvnevne til månedens blogger for februar, eller hvem det ikke er.  Det er ikke meg selv, er planen!  Jeg må bare vente til det blir min tur, eller hvis det blir det blir dårlig med smisking og bestikkelser, så kan det bli min tur fortere enn jeg hadde planlagt.  Men ikke nå denne måneden er planen.  Så får vi se:)  Bare noe dager igjen nå, så blir det offentliggjort……..

Det kan være en av disse……

Eller så kan det være en av disse…….

Wait and see!  Og hvis du har veldig lyst til å bli månedens blogger for februar, så har du nå en uke på deg til å smiske og fortelle hvor godt du liker å lese bloggen min med all reklamen, eller vippse meg penger eller sende meg noen dyre klokker i posten….

Ha en fin dag!  Hyggelig at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se tidligere kåringer av månedens blogger:  https://allansverden.no/page-82/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og skjønnhetsbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Fantastisk februar-tilbud!  Få fantastisk februar-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg