Det er gladmandag og jeg er skikkelig glad i dag:)

Reklame | Nordiska Galleriet

Så var det mandag igjen!  Og det er gladmandag!!!  Nei, jeg er ikke full!  Og nei, jeg er ikke gal!!  Det er faktisk gladmandag.  Jeg har nemlig fri fra jobb i dag, følgelig blir denne mandagen brått forvandlet fra en trist blåmandag til en herlig gladmandag, hvilket igjen betyr at det ikke blir uffing og surking og klaging og syting på bloggen min over at mandagen igjen er her.  Derimot blir det jubelrop og tre ganger hurra for den herlige, deilige gladmandagen!  Hurra!  Hurra!  Hurrrrraaaaaaa!!!!!  Det er ikke ofte det plutselig er en gladmandag sånn liksom midt i arbeidsåret, men så bare plutselig så kommer den….gladmandagen!!!  Oh yes, I like you!  I like you a lot du gladmandag!

Jeg føler på meg at dette kommer til å bli en bra dag.  Og det trenger man jo selvsagt ikke være rakattforsker, eller toppblogger, for å begripe, all den tid det jo faktisk er gladmandag.  Men det er ikke bare for meg selv jeg tror det kommer til å bli en bra dag.  Jeg føler på meg at dette kommer til å bli en bra dag også for dere alle mine kjære blogglesere.  Jeg skal nemlig komme med et fantastisk tips til dere kjære blogglesere, og det er et tips om noe dere bør skaffe dere.  For dere fortjener noe så lekkert som dette!!!   Og det er en lekker liten sak jeg skal tipse dere om.  Eller kanskje det ble litt feil å skrive at det er en liten sak, for noe som er i størrelsen 177,2 cm x 56 cm er vel kanskje egentlig ikke noen liten sak.  Det er derimot en stor sak, en stor lekker sak!  Og hva er det så som så har disse målene 177,2 cm x 56 cm?  Nei, det er ikke bloggerfruens favorittdings, som du kan lese mer om her.  Det er derimot verdens lekreste vinskap!!!!  Det er så vakkert at det gjør nesten vondt at vi ikke skaffet oss et slik da vi pusset opp kjøkkenet for et par år siden og gjorde plass til dette nydelig integrerte vinskapet i kjøkkeninnredningen.  Men det er kanskje ikke for sent?  Eller hva tror du bloggerfruen?  Fint hva?  Vi skulle nesten hatt oss et slik…

Men sånn ble det altså ikke!  Og vi må vel bare ha det innholdet i kjøkkeninnredningen som vi har.  Men dere kan derimot skaffe dere dette fantastisk flotte vinskapet, og det synes jeg at dere skal gjøre, for nettopp du som leser dette kvalitets-blogginnlegget fortjener å eie nettopp dette vidunderlig vakre vinskapet, med bokstavrim og masse mere til.   Dette lekre kvalitetsvinskapet fra Gaggenau kan bestilles fra Nordiska Galleriet, og dette er ikke noe sånn billigskit.  Nordiske Galleriet selger ikke billigskit nemlig!  De selger kvalitet og eksklusive saker og designvarer.  Da blir det litt dyrt, tilnærmet svindyrt, men da får man noe skikkelig bra som varer og som funker og som imponerer gjestene når de får høre hvor det kommer fra og hva det koster!  Man får hva man betaler for!  Vinskapet S200 er et lekkert kvalitetsprodukt som bidrar til en luksuriøs følelse på kjøkkenet. Takket være to klimasoner lagres vin, champagne eller annen drikke ved riktig temperatur for maksimal nytelse. Vinkjøleren har 10 hyller og kan lagre opptil 80 flasker, og 80 flasker drikker man ikke opp i en håndvenning, så da kan man faktisk klare å lagre noen vinflasker en stund.  

Vinskapet finnes forresten også i to mindre størrelser. De kjennetegnes av en dimbar LED-belysning sammen med hyllene som er laget av ubehandlet bøk og aluminium. Luften i vinkjøleren passerer gjennom aktive karbonfiltre, noe som bidrar til at aroma og smak ikke påvirkes i flaskene.

Og hvis du klikker på denne lenken, så kan du se nærmere på vinskapet og lese mer om det:)  https://nordiska-galleriet-no.mtpc.se/3746183

 

Det aller beste med vinskapet er prisen.  Dette lekre vinskapet fra Gaggenau koster kun 80.000 kroner.  Det er et kupp, et ran!  Og er du ny kunde, kan du faktisk registrere e-posten din og få 10% rabatt på ditt første kjøp hos Nordiska Galleriet.  Da koster vinskapet bare sånn cirka 70.000!  Småpenger for et slikt kvalitetsprodukt.   Vinskapet bestiller du ved klikke på lenken under og så følger du bare siden som popper opp og bestiller derfra…

https://nordiska-galleriet-no.mtpc.se/3746183

Det er forresten kjempeviktig at du klikker på lenken over når du bestiller vinskapet, for da får jeg faktisk 10% av salgsprisen på vinskapet rett inn på bloggerkontoen min, altså 8000 kroner pr. vinskap.  Life is good når man er blogger og folket skal ha seg vinskap, for jeg regner jo med at mange vil ha dette flotte produktet.  Og husk for guds skyld på å bestille vinskapet fra denne lenken som jeg har satt inn der oppe.  La oss si at 100 av dere mine kjære blogglesere bestiller seg vinskap.  Da får jeg 100×8000 kroner som faktisk blir 800.000 kroner.  Hvis folket går mann av huset og kanskje tusen stykker av mine kjære blogglesere skal ha seg dette svindyre designer-vinskapet, så tjener jeg 1000×8000 kroner, altså 8 millioner.  Fytterakkern altså!!!!  

Jeg synes alle dere mine kjære blogglesere fortjener et slikt vinskap. Ja, hele vide verden fortjener dette jæv&/ vinskapet og bør bestille det ved å klikke på denne lenken som jeg har satt inn over, eller som jeg nå har satt inn rett under her sånn for sikkerhets skyld så at alle skal finne lenken…

https://nordiska-galleriet-no.mtpc.se/3746183

…..og så er det altså bare å bestille fra sida som åpner seg etter at man har klikket på linken.  

Vinen kan holde seg i vinskapet i årevis hvis du da ikke drikker den opp, og du verden det blir lekkert på kjøkkenet med dette eksklusive vinskapet fra Gaggenau.  Og dette er ikke billigskit.  Dette er kvalitet!  Det er design!!  Jeg driver forresten ikke og anbefaler billigskit da heller selvsagt, vil jo så gjerne at dere skal få dere fine ting som virker:)  Det er min store motivasjon – alt for dere mine kjære blogglesere (kremt, kremt).

Lykke til med bestilling og nytt vinskap!!!

Ha en fin gladmandag.  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om gladmandager:  https://allansverden.no/?page_id=1813&pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allan kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

 

 

 

4 kommentarer
    1. Det var jammen meg et fint vinskap. Sånt vil jeg gjerne ha når vi pusser opp kjøkkenet. (Og det trenger sårt en oppussing.) Men må nok spare litt først, for det skapet kostet litt. Men virkelig lekkert.
      Nå har vi vinskap nede i kjelleren (Ja ett i kjellerstua og, men det brukes til øl)
      jeg klikket meg inn på lenken uten å bestille. Håper det gir deg 1 % fortjeneste eller noe slikt.

      1. Dessverre blir det ikke ett rødt øre for å å klikke, bare hvis du klikker og bestiller på lenken som åpner seg. Jeg synes en prominent toppblogger som deg fortjener et splitter nytt kjøkken, med et designer-vinskap. Og så trenger dere ett til i kjelleren skjønner jeg når det dere har er brukt til øl. Og med ett både oppe og nede blir det plass til 80 ganger to vinflasker, altså 160 vinflasker, pluss det vinskapet dere har med øl i. Jeg kommer på besøk:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg