Det er ingenting i allansverden i dag heller!

Reklame | Gymgrossisten og Blivakker

ICANIWILL//GASP//GASP//GASP

Tiden går, allansverden består, med glans!  Jeg har nå blogget om ingenting to dager på rad, gjør meg klar for dag 3 med blogging om ingenting, og det er fortsatt noen som leser bloggen min.  Det betyr at jeg ikke trenger å stresse med å finne på noe å blogge om.  Jeg kan blogge om ingenting og leve fint med det.  Det er så deilig enkelt å være blogger da når man ikke trenger å blogge om noe egentlig – det gir mersmak.  Reklamen er der, og jeg blogger om ingenting!  Livet leker!  Jeg vet ikke om jeg kommer til å blogge om noe annet, enn ingenting, noen gang.

Ingenting annet enn ei dør

Men!  Nå vil jeg komme med en litt trist kunngjøring til dere som har likt å lese blogginnlegg om ingenting.  Jeg har faktisk vurdert å begynne å blogge om noe annet enn absolutt ingenting.  Jeg skal innrømme det.  Det er jo en kjempeenkel måte å lage et blogginnlegg på når man blogger om ingenting som helst, men samtidig er det ikke lett å blogge om ingenting og ha en viss kvalitet på innholdet, så jeg har faktisk vurdert å blogge om noe annet i morgen, og da tvinge hodet til å finne på noe annet tull å blogge om.  Og det betyr at at det er ikke helt sikkert at morgendagens innlegg vil ha tittelen, “kan man blogge om ingenting fire dager på rad?”  Det kan bli noe annet.  Jeg har faktisk tenkt på noe annet å ha på morgendagens blogginnlegg.   Jeg vil ikke røpe hva, men det skal eventuelt handle om noe, noe annet enn ingenting!

Eller kanskje jeg ombestemmer meg?  Det vet man jo aldri.  Man vet aldri hvor haren hopper, eller hva som skjer i allansverden.  Den som venter får se:)  Jeg har i alle fall klart å blogge om ingenting, nok en dag, tredje dag på rad.  Er ganske så fornøyd med meg selv!

Stikk gjerne innom allansverden i morgen!  Enten blogger jeg om noe, eller så blogger jeg om ingenting.  Ha en fin dag:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden og lese blogge om ingenting eller noe annet:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Makeup Revolution//RMS Beauty//RMS Beauty//Lumene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg