Hvem er dette?

Reklame | Gymgrossisten og Blivakker

Gorilla Wear//ICANIWILL//ICANIWILL//GASP

Det er konkurranse-tid!  Det har det aldri vært før i allansverden, men det er det i dag.  Jeg skal arrangere en liten konkurranse, og alle dere som er inne på bloggen min kan delta.  Er ikke dette spennende, så vet ikke jeg.  Jo, dette blir spennende.  Konkurranse er spennende!  Er dere klare?

Jeg må vel fortelle litt om hva konkurransen går ut på og om reglene.  Det dreier seg litt om kake og mat, og det gjør det jo veldig ofte på bloggen min, men akkurat i dag skal jeg ikke presentere en oppskrift på en kake på en fjasete måte, men derimot presentere et bilde av en kake, og dette vil så være utgangspunktet for konkurransen.  Jeg vil stille et spørsmål i tilknytning til bildet, og så skriver dere svar på spørsmålet i kommentarfeltet på bloggen min, på facebook eller andre steder, og den som skriver riktig svar vinner, og er det flere med riktig svar, så blir det loddtrekning blant disse for å kåre en vinner.  Og selvsagt blir det premie på vinneren, flott premie om jeg skal si det selv:)  Mer om selve spørsmålet og premier etterhvert.  Først vil jeg vise dere bildet av kaken, for det er sentralt i konkurransen.  Ta en nøye kikk på bildet av kaken…

Kaken er forresten bakt av bloggerdatter i lag med to venninner.  Og for å spore litt av fra det som jeg egentlig skulle blogge om, denne konkurransen altså, kan jeg nevne at kaken ble til på en litt spesiell måte, og det kan jo være greit å nevne det slik at jeg kan få litt ekstra ord og setninger og dermed en litt anstendig lengde på dette blogginnlegget.  Kaka ble nemlig til etter et helt spesielt samarbeidsprosjekt der jentene skulle lage kake i lag, men en hadde bind for øynene, den andre hadde ikke lov å prate, og den tredje hadde hodetelefoner med musikk slik at hun ikke kunne høre.  Og resultatet ble altså slik som på bildet…

Så hvis dere er litt lei av å bake kake på den tradisjonelle måten, kan dere bare invitere et par naboer over til kakebaking, så kan dere ende opp med en kake slik som dette altså.  Ok, nok om det!  Over til konkurransen, og spørsmålet som dere skal svare på.  Og spørsmålet det er……hvem er det som er på kaken?  Altså hvilken kjent person skal kaken forestille.  Det er en meget kjent person.  Dere har alle hørt om vedkommende.  Det er en prominent person, en meget prominent person faktisk.  Nå tror jeg ikke jeg skal gi flere hint, ellers blir det nesten for lett.  Studer bildet nøye og skriv svar på hvem du tror det er i kommentarfeltet på bloggen min, eller på facebook/messenger/sms eller hvor det måtte være.  Jeg skal gi dere svaret på hvem som er på kaken om et par dager, og da har vi forhåpentligvis en vinner også, som skal bli rikelig premiert.  Følg med på bloggen min i morgen, så skal dere få vite hva som er premien.

Lykke til med kake-og ansiktsstudier!  Ha en fin dag alle sammen.  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

St.Tropez//theBalm//Catrice//CLEAN

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg