Det er tøffe tider for den o store prominente toppbloggeren!!!

Reklame | CURLI, Iviskin og Neatsvor

Gjør gode kjøp i dag:  15% rabatt på Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3 – bruk rabattkoden AK15.  10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow – bruk rabattkoden Allan10.

Det er tøffe tider for den o store prominente toppbloggeren!!  I går, 5. august 2024, skjedde det noe dramatisk i allansverden, i hele bloggverden forøvrig, men spesielt dramatisk var det i allansverden!!  Da topplista til blogg.no ble publisert mandag morgen, så den slik ut.

De kjente og kjære toppbloggerne var der alle sammen.  Store betydningsfulle navn i vår Norgeshistorie!!  Tomsmatprat lå som vanlig på første plass, som seg hør og bør inntil den fremtidige bloggkongen overtar, Bunny var der, Kjerringa, Vibbedille, Monicavederhus, Mammapaahjul, Heidirosander og de faste gamle topptraverne, og så meg selv da faktisk, som var der….IKKE!!!!  Hæ!!  Jeg var der ikke!!  Nei, jeg lette og lette og fant ingen allansverden!  Allansverden!  Borte!!  

Jeg måtte se på topplista en gang til, de 20 øverste plassene der jeg pleier å se, men ingen allansverden var å se.  Jeg fikk en forferdelig anelse om at noe helt aldeles forferdelig hadde skjedd, at jeg rett og slett hadde falt ut av topp 20 på topplista til blogg.no før første gang på to år eller noe sånt.  Og mine verste antakelser ble dessverre bekreftet da jeg kikket videre nedover på topplista og fant meg selv……på 21. plass!!!  Ja, du leste rett!  På 21. plass!!!

Det er selvfølgelig ikke et problem å være nr. 21 på topplista til blogg.no hvis man er en helt vanlig blogger.  Er man derimot o stor prominent toppblogger, så forventes det strengt tatt andre plasseringer enn en 21. plass.  Man bør ligge høyere opp.  En topplogger bør være nærmere toppen, ikke være nr. 21, i alle fall ikke denne o store prominente toppbloggeren.  

Det har skjedd ting med topplista til blogg.no i løpet av sommeren.  1. juli kom det noe sånn oppgraderingsgreier eller oppdateringsgreier av google analytics, noe datagreier som teller opp antall sidevisninger og besøk til oss bloggerne på blogg.no, og så utarbeides jo en daglig toppliste på blogg.no på bakgrunn av data fra google analytics.  Og alt fungerte jo så fint før 1. juli, men jeg vet jo det i dataverden at når alt fungerer så fint, så må det komme en oppgradering eller et nytt program som man heller bør bruke, som gjerne endrer på alt som fungerer så fint.  Og det er derfor jeg aldri tar i noe sånn datagreier som fungerer med så mye som en ildtang.  Jeg lar det være når det fungerer.  Men google analytics er ikke som meg, de skal gjøre sin endringer, sine oppgraderinger.  Og det skjedde altså 1. juli!!  Med det resultat at google analytics er blitt splitter pine gal, i alle fall fra mitt ståsted.  For google analytics teller ikke slik som før, den teller på en eller annen måte annerledes, og ser bort fra å telle noe, åpenbart, den teller ikke alt, i alle fall ikke alt som den telte før, for sidevisningstallene for alle bloggerne er veldig mye lavere kontra før 1. juli.  Og bunnen ble så ettertrykkelig nådd i går da jeg kun oppnådde 105 sidevisninger og en 21. plass.  Langt unna gyldne tider før 1. juli der jeg gjerne hadde helt andre tall å slå i bordet med.  Jeg hopper dessuten litt opp og litt ned på topplista, litt hit og litt dit.  Let it swinge, let it rock and roll, og det gjør det i aller høyeste grad for allansverden på denne topplista den siste tiden.  Det svinger veldig, and I don’t like it!!  Og som ikke det var nok, så er det overhode ikke noe samsvar mellom det som er registrert på min google analytics på mobilen og på de dataene som topplista til blogg.no bygger på.  I går hadde jeg altså 105 sidevisninger, men 297 var registrert på min google analytics, da som besøkstall, sidevisningstall enda litt høyere, og det har vært dager tidligere da forskjellene har vært enda større.  Jeg tror hele topplista er blitt fullstendig kokkelimonke.  

Og i den grad at topplista til blogg.no er blitt helt kokkelimine, så har jeg det ikke helt bra som o stor prominent toppblogger for tiden.  Overhode ikke!  Jeg sliter!  Jeg er trist!  21. plass!  Huff!!  Det er ikke noe gøy å være o stor prominent toppblogger og bare ligge på 21. plass på topplista til blogg.no.  Det tar seg vel også dårlig ut for mine sponsorer som vel har sett for seg å ha inngått samarbeidsavtale med en o stor prominent toppblogger, og ikke bare en hvilken som helst slags blogger.  Jeg har en samarbeidsavtale som går ut nå i august, og jeg frykter det kan bli vanskelig å tiltrekke seg nye samarbeidsavtaler hvis jeg skal plassere meg nede på 21. plass jeg som har vært så altfor godt vant til helt annet.  Jeg må bare håpe på bedre tider, eller at topplista til blogg.no skal komme til sans og samling igjen.

Jeg ser at noen av toppbloggerne ligger mer stabilt der oppe blant topp 10, og jeg lurer på om dette kan være bloggere som har holdt på lenge og som har opparbeidet seg en større fast leserskare enn meg som deler innlegg på facebook og andre sosiale plattformer, og jeg har gjort meg opp en tanke og jobber med en konspirasjonsteori om at det kanskje er via sosiale medier man ikke lenger får telt opp sidevisninger, altså hvis man klikker seg inn på en bloggside via en lenke på facebook eller instagram eller noe sånt, så blir ikke dette treffet lenger registrert, av en eller annen grunn?  Jeg vet ikke.  Men noe er galt et sted, tror jeg, og kanskje noen vet, et eller annet sted.  Kanskje er det noen som med viten vilje har gjort noe som har ført til at topplista er blitt splitter pine gal, i mine øyne?  Kan det være DumDum Boys?  De har jo en låt som heter……”Splitter pine” og nå er jo topplista blitt splitter pine gal som sagt!  Eller så kan det være Bunny?  Han liker ikke topplista og vil ha den bort, hvilket du kan lese mer om her. Kan han ha gjort et eller annet fanteri?  Man vet vel aldri med den sjefskaninen!  Hvis det da ikke er kjerringa som står bak?  Vi har jo vår duell om å nå toppen av topplista til blogg.no først, og det kan du lese mer om her.  Kanskje er det kjerringa som har fått hjelp av sine røde venner og så skal de begynne å kvitte seg med de andre toppbloggerne som er i veien for at kjerringa skal til toppen for å spre sitt manifest om en ny verdensorden med masse solidaritet og sånn og antakelig veldig lite reklame (huff) og så kødder med lista slik at den o store hopper og spretter hit og dit på lista og i går helt ned til 21. plass eller så kanskje er det noe større, en internasjonal sammensvergelse der Donald Trump, Putin, kjerringa, Bunny, Joe Piden, Mettejosteinsdatter og Kina har bestemt seg for å rotte seg sammen i en djevelsk plan for å…….Ååååååhhh, der kom endelig bloggerfruen med en paracet til meg.  Jeg har jo fortsatt manflu og sliter med disse feberriene, får håpe det hjelper med en paracet!

Men jeg vet fortsatt ikke helt når det gjelder denne topplista.  Jeg er litt i villrede.  Jeg må bare blogge på og se hvor det fører an, i alle fall frem til 13. august i denne omgang.  

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden.blogg.no:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Er du mann og langhåret lasaron og kanskje kunne trenge en hårføner til å få tørket det lange håret ditt etter at du har dusjet?  Da bør du sikre deg den beste og kraftigste hårføneren på markedet, nemlig CURLI AeroFLOW.  Og den beste og kraftigste hårføneren passer selvsagt også helt perfekt til alle damer også, bare så det er sagt.   For denne vidunderlige hårfønerdingsen gir resultater du tidligere bare har fått hos frisøren, og den kan brukes for modeling, diffusing og smoothing hva nå alt dette måtte være.  Men det er noe bra, det er sikkert!  3 meter lang ledning har den visst også, QuickDry™ Ionisk teknologi, bråker nesten ikke, kun 54 dB lydnivå, hva nå det måtte innebære i praksis, men bra er det, og vekta er også svært fordelaktig, den til hårføneren altså, veier kun 340 gram og det er jammen ikke mye.  CURLI AeroFLow har 12 ulike innstillinger så du kan velge blant et bredt spekter av temperaturer-og hastighetsinnstillinger, skreddersydd for nettopp ditt hår.  Denne vidunderdingsen får du nå 10% rabatt på hvis du besøker CURLI AeroFlow-butikken og bruker rabattkoden Allan10.  CURLI AeroFlow er best i test 2024 hos dinguide.no og bestetester.no, og bare så det er sagt så er sagnomsuste Dyson Supersonic nr. 2 på disse testene, og den koster dobbelt så mye Curli AeroFlow.  Hvis du ble litt nysgjerrig og vil lese en artikkel for å vite mer om CURLI AeroFlow kan du klikke her.

Fantastisk august-tilbud!  Få fantastisk august-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Og vet dere hva?  Hadde jeg hatt en elskerinne eller flere, hvilket jeg ikke har, så skulle de jammen fått hver sin Iviskin er et skikkelig bra kvalitetsprodukt som damene liker!!  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

 

4 kommentarer

    1. Godt å ha deg tilbake blant de 7 øverste i dag. Nei, det er ikke Kjerringa som står bak. Jeg vil gjerne ha flest mulig forskjellige opp på lista. Du vet, alle skal med…

      1. Jeg hører du sier det! Det samme sier sikkert Trump, Bunny, Mette Josteinsdatter og Kina så jeg vet nå ikke helt. Noen må vel stå bak denne konspirasjonen mot topplista! I alle fall hyggelig å være tilbake blant de øverste 7 i dag igjen. Herlig her oppe nært toppen, utsikten nedover…aaahhhhhhh:)

    2. Så bra at du kom deg oppover lista igjen i dag. Enig med deg i at det er litt deprimerende med denne NYE Google Analytics. Jeg spurte Bloggsupport om dette for ei god stund sida. Fikk som svar at GA4 har en ny måte å telle sidevisninger på. De skal «oppdatere FAQ etter sommeren med litt mer info rundt dette.» Så da venter vi i spenning på forklaringen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg