Blåmandag, men det nærmer seg noe annet!

Reklame | Neatsvor, Iviskin og Nordiske Galleriet

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

Det nærmer seg!  Det nærmer seg!  Ja, nå tenker dere vel sikkert at jeg snart har tjent så mye penger på blogging at jeg har lagt bloggervillaen ut for salg og flytter til Sveits.  Men sånn er det dessverre ikke.  Ikke ennå!  Det er litt trist, jeg vet, så dere må nok bare holde ut med meg på denne bloggen en stund til.  Og det betyr at jeg må legge ut noe på bloggen i dag, for å få inn reklamepenger.  Så i dag tenkte jeg at jeg skulle fortelle dere at det nærmer seg, ikke flytting til Sveits, men derimot nærmer det seg påskeferie.  En uke med jobb igjen før jeg tar påskeferie.  Og slikt er jo hyggelig!  Ja, det er sånn skikkelig hyggelig!  5 days to go!  Og så er det påske.  Det betyr at denne mandagen er ikke blant de verste blåmandagene jeg har vært gjennom.  Så langt derifra.  Jeg føler meg i uforskammet ganske ok humør, blåmandag til tross, og det har selvsagt ikke sin forklaring i at jeg har begynt å synes det er gøy å gå på jobb på en blåmandag.  Det skulle tatt seg ut!!  Nei, det skyldes selvsagt at det er kun fem dager igjen til påske, og det er ikke mye det.  Dette skal jeg klare!

Jeg føler faktisk ikke for å klage og syte og surke så veldig mye i dag egentlig, bare litt.  Og det er jammen ikke mye, i forhold til hva som har vært tidligere av klaging og syting og surking.  Og vet dere hva?  Det blir blogginnlegg i allansverden hver eneste dag denne uka.  Jeg føler ikke for å være nedbrutt og deprimert nå så kort tid før påske, så da skal jeg være i godt nok humør til å kunne klare å lire av meg noe i allansverden.  Jeg kan ikke love at det blir så mye bra, ej heller så mye intellektuelt stimulerende saker og ting, men det er dere vel vant til uansett så det utgjør neppe noen forskjell.

Ok, la nedtellingen til påske starte.  Fem dager igjen i dag, fire dager igjen i morgen og dagen etter i morgen er det enda færre dager igjen og plutselig før vi vet ordet av det, så er det påske.  Hurra…holdt jeg nesten på å si, men det sømmer seg vel ikke å si akkurat i dag på en blåmandag som det jo tross alt er, så da venter jeg med hurrarop og sånt til senere i uka.  Det er mer passende det.

Lykke til alle sammen med siste uke før påske.  Ikke lenge igjen nå!!!!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Fantastisk mars-tilbud!  Få fantastisk mars-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Smeg Kaffebrygger Svart er en moderne brygger som ser ut som den klassiske retroserien med 50-tallsstil fra Smeg. Kaffebryggeren er ikke bare vakker å se på, men tilbyr også den nyeste teknologien som lar deg slappe av og nyte en velsmakende kopp kaffe i de travleste øyeblikkene. Takket være de fire alternativene kan du enkelt velge mellom å brygge en eller flere kopper avhengig av situasjonen. Glasskannen kan holde opptil 10 kopper som kan holdes varme i opptil 20 minutter. Smeg Kaffebrygger Svart er laget av rustfritt stål og er utstyrt med en vanntank som rommer 1,4 liter. Den er utstyrt med en aromainnstillingsknapp, fra intens til delikat, og et LED-digitalt display og klokke. I tillegg har den en tidtaker med automatisk startfunksjon for å stille inn tiden slik at maskinen slås på automatisk, med utmerkede resultater for alle krav. Smeg Kaffemaskin er tilgjengelig i syv forskjellige farger.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg