Elämä on paskaa tänään!!!!!

Reklame | Neatsvor og Iviskin

Bloggerfruen anbefaler alle som ønsker å fjerne uønsket hårvekst å skaffe seg en hårfjerner fra Iviskin.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness.   Den er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Elämä on paskaa tänään!!!!!  For de som ikke er så stødig i finsk, ej heller en lørdagskveld etter midnatt, så kan jeg opplyse dere om at elämä on paskaa tänään betyr noe sånt som livet er for kjipt i dag, eller life sucks today, ifølge google oversetter.  Og jeg tenkte det kunne sømme seg å starte dagens innlegg med litt klaging og surking og syting på finsk over at det er blåmandag, for å ytterligere forsterke den jævlige blåmandagsfølelsen.  Det blir sjelden feil å klage og syte og surke på to språk, og jeg føler at når jeg klager og syter og surker på finsk i tillegg så blir det litt ekstra schwung over det.  Det blir ekstra kraftfullt på en måte.

Man må bare like syting og surking og syting på finsk på en blåmandag. Elämä on paskaa tänään!!!!!  Merk dere at “a” med tøddel uttales som “æ” på finsk. Jeg liker det jeg innbiller meg at jeg hører, når finlenderen våkner opp blåmandag og det eneste han vagt husker fra helga er at han raver ut av badstua med en halvfull tønne vodka i ene handa og en øks i den andre. Elämä on paskaa tänään sier han lavt for seg selv mens han holder seg til hodet!!!  Det er schwung og kraft over finsk blåmandag.

Jeg føler dog det er schwung over min blåmandag også.  Jeg skal jo på jobb!!  Det er fem dager til helg!!!  Ingen lyspunkt i sikte med det første, i alle fall ikke i dag.  Fem dager er lenge, når man skal jobbe.   Elämä on paskaa tänään!!!!!  Jeg tror ikke det er så mye mer å si om den saken…

Ha en jævli blåmandag alle sammen:)  Dog er det hyggelig at du er innom og leser bloggen min, eller kanskje du bare klikker på reklamen, og det er forsåvidt enda hyggeligere:)  Velkommen tilbake, forhåpentligvis til et lystigere blogginnlegg en annen dag:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om fæle blåmandager og andre triste dager:  https://allansverden.no/page-48/?pagelayer-live=1

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Skaff deg den beste robotstøvsugeren på markedet, Neatsvor X600 Pro, best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg