En blåmandag i oktober!

Reklame | Gymgrossisten og Røhnisch

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Så var det mandag igjen, en vanlig mandag i oktober.  Blåmandag er det også, ettersom ei lang arbeidsuke venter på en stakkar som meg som tjener for lite penger på blogginga til at han kan slutte å jobbe, og bare blogge og spise kanapeer og drikke champagne og gå på røde løpere.  Det er trist at det må være slik, men sånn er det enn så lenge.  Men jeg blogger ufortrødent videre.  Jeg gir meg fa%&& ikke før millionene strømmer inn!!!

I uka som kommer blir det mye rart på innleggene i allansverden.  Det må jeg jo bare innrømme at det blir.  Det skal handle om frukttrær, viltsauser, tull og tøys, og sikkert noe annet fjas også.  Men det blir ikke bare fjas i allansverden denne uka.  Det blir alvor også, både på lørdag og søndag!  Jeg skal ta et oppgjør med en urett som er blitt gjort, og jeg kommer til å i bruk de nødvendige virkemidler for å rette opp i ting slik at ting blir riktig, rimelig og rettferdig og slikt!  Jeg er ganske sikker på at jeg skal få ordnet på ting.  Følg med!

Ellers er jo sommeren på hell, og det har den forsåvidt vært lenge, spesielt her oppe i nord.  Den har vært på hell i månedsvis, og det lakker og lir mot jul, men først litt høst da.  Mye fine farger om høsten.  Høsten er en fin tid!

Håper dere alle får en fin uke fremover.  Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Her kan du lese masse blogginnlegg med utelukkende bare fjas:  https://allansverden.no/page-23/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Kjempefin stripet genser med rullekrage for fine damer til bare kr. 399.-.  Klikk her for å se nærmere på denne flotte genseren og bestill direkte fra linken som kommer opp:)

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Rohnisch//Rohnisch//Rohnisch//Rohnisch//Rohnisch//Rohnisch

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg