En blogger plukkes gjerne ut til viktige oppgaver!

Reklame | Gymgrossisten, Jollyroom, Cubus og Shopping4net

ICANIWILL//GASP//ICANIWILL//GASP//Gorilla Wear//ICANIWILL

Det er spennende å være blogger!  Og når man blir stor og prominent blogger, kommer gjerne tilbudene om å være med på tilstelninger og delta på saker og ting.  Jeg har begynt å merke til det nå som jeg har begynte å etablere meg litt høyt der oppe på topplista til blogg.no, til og med på en andreplass (kremt..kremt).

Her om dagen ble jeg forresten spurt om å være kampvert da bloggerdatter og de andre fotballjentene på laget til bloggerdatter skulle spille fotballkamp, og slikt kan man jo ikke takke nei til.  Det var jo hyggelig å bli spurt og få anledning til å stå der og vise seg frem og skinne.  Det er egentlig litt for sjeldent jeg får vise meg frem for folket.  Altfor ofte må en blogger faktisk blogge, og det er veldig gjerne en ensom ting man kanskje gjør best alene, det å skrive og produsere høyverdig litteratur altså.  Man må ha ro og mulighet til å konsentrere seg om å finne de fine, vakre ordene.  Så da var det litt deilig og gøy å komme seg ut og vise seg litt frem, som kampvert.

En kampvert får jo en slik gul vest på seg, og så skal han ønske folket velkommen til kamp og fortelle hvor dassen er og denslags. Enda viktigere, spesielt hvis en prominent person er kampvert, er selvsagt at denne får vise seg frem for folket og stå der og skinne i glansen av seg selv.  Og det gjør han jammen bloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, og så sånn til de grader også da.  Merk paraplyen som denne prominente bloggeren har med seg når han er kampvert, merkeparaply fra moods of norway!!!  Såpass må det jo være, må det ikke?  Jo, det må det! Det er tross alt en toppblogger som er kampvert.

Fikk du også lyst på paraply når du så bloggeren med paraply?  Her er noen fine paraplyer du kan sikre deg.  De er selvsagt ikke like eksklusive og dyre som paraplyen til en ekte blogger, men de er helt flotte for det, og passer for helt vanlige, alminnelige mennesker.  Klikk og kjøp!

L.O.L Surprise Paraply//Babblarna Paraply//CUBUS//Babblarna//Pippi Langstrømpe

Ha en fin dag alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg