En liten rundreise i pidestallenes verden!

Reklame | Gymgrossisten, Jotex og Kitchentime

ICANIWILL//Gorilla Wear//ICANIWILL//ICANIWILL

I dag skal det handle om pidestaller i allansverden!  Dette er flotte greier.  Pidestaller er slike skapmøbler, gjerne firkantete, som på topplassen har plass til porselen, potteplante, sølvtøy eller annet smått og stort, eller så kan pidestaller være en sokkel for en søyle, statue, eller en byste!

En pidestall kan selvsagt også være en sokkel for en blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no.  Jeg liker pidestaller! Vi har en pidestall fremme i jula, men der står det bare noen latterlige tøynisser plassert oppå, og det gir dem en helt unaturlig forhøyet status.  Det tar seg ikke så bra ut med de nissene på pidestallen, men de er nå bare oppe i jula, så da går det bra den korte tida.

Nå er det sikkert mange som begynner å få lyst til å skaffe seg en pidestall i stua, og jeg tenkte jeg skulle hjelpe dere med å velge den rette pidestallen ved å presentere de fem fineste pidestallene jeg vet om, og kanskje finner dere en pidestall er to som dere liker blant disse, så da er det bare å klikke på bildet, følge linken og handle.  Enklere kan det jo ikke bli!  Så kan man bare ta det med ro noen dager og glede seg til det som kommer i posten!  Her er mine pidestall-favoritter, de fem fineste pidestallene jeg vet om!

FERNANDO

Fernando pidestall er enkel og flott, hvit potte følger med.  Potten er av jern, og den teakfargete pidestallen er av mangotre.  Pidestallen hjelper en å plassere grønne planter på uventede steder i stua, gir et lunt og frodig hjem.  Er et lite minus at man stort sett bare kan sette grønne planter oppå pidestallen, at det ikke er plass til annet der oppå, en større og mer prominent sak.  Billig pidestall dette, koster under en tusenlapp.  Klikk og kjøp:)

ELVIS

Elvis pidestall av jern med pulverlakkert overfate er retroinspirert og veldig flott.  Det er god plass der oppe på toppen.  Det må ikke være en blomstergreie der oppå toppen.  Det kan være plass til annet istedenfor.  Fin pidestall, koster bare drøyt tusenlappen.

POTTERY pidestall 2-pk Svart fairbanks

Svart pottery pidestall i to ulike størrelser, en som er 60 cm høy og en som er 70 cm høy.  Hadde jeg hatt en slik, ville jeg plassert en blomst på den laveste pidestallen, og noe annet på den øverste pidestallen.  Bare litt over tusenlappen for denne flotte pidestallen.  Et kupp!

TORRANCE

Torrance pidestall består av to pidestaller av pulverlakkert metall.  Disse stilrene, enkle og hule pidestallene er lette å plassere.  Passer stort sett over alt.  Dette er eksklusive greier og slikt koster selvsagt, men bare litt over fire tusen.  Jeg ville ha gått for en slik i stua, om ikke en til i kjellerstua faktisk!

Jonathan Adler

Pidestallenes rolls royce! Dette er min personlige favoritt!!  Dette er en litt rar pidestall, en skål egentlig, ikke så høy, men veldig eksklusiv!!!  Det beste med denne pidestallen er utvilsomt prisen!  Den koster bare litt underkant av fem tusen kroner, og hvis jeg klarer å lure hundre stykker til å å klikke på linken over og kjøpe seg en slik pidestall hver, har jeg tjent 50 tusen, og det er jo også litt penger, selv for en blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no.  Klikk og kjøp, gjerne flere!  Lykke til med dagens investeringer!  Ha en fin dag!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg