Endelig siste mandag i november!

Reklame | Gymgrossisten og Shopping4net

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

God morgen alle sammen!  Så kom den igjen denne mandagen, siste mandag i november.  Men den er ikke her så lenge, for i morgen er det tirsdag, og da stunder det igjen mot helg.  Og ikke nok med det!  Det stunder mot desember!!  Og i desember er det så mye trivelige og koselige ting som skjer at det er fort gjort å glemme at det er blåmandag i dag.  Og vi glemmer det bare, at det er blåmandag.  Torsdag er jo nemlig første desember.  Det er første luke på adventskalenderen – nedtelling til jul:)

Hiver innpå en kopp kaffe før jeg setter meg i bloggerbilen og kjører på jobb.  Fikk slik en fin ny kaffekopp i gave på farsdagen tidligere i november, og jeg synes kaffen smaker veldig godt av denne koppen.  Jeg liker denne koppen.  Den passer så fint til en o stor prominent toppblogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no.  Jeg må vel likevel si at han kongen på koppen hadde en litt vel stor krone.  Jeg synes hodet kan bli nesten litt lite og krona kan se litt for stor, høy og vid ut.  Kroner passer ikke på alle hoder, men på noen hoder passer det perfekt!

Denne uka blir det opptil flere gode innlegg på bloggen min.  Det er i alle fall planen, så får vi se hva vi får til.  Det kan fort bli bare fjas, det er aldri godt å si.  Planen er i alle fall å presentere for dere noen spennende matoppskrifter, og kanskje noe annet rart, som opptakt til det som skal skje på lørdag.  For da skjer det ting! Jeg kommer til å gi dere et tilbud dere aldri har sett maken til.  Gled dere!  Ellers er han muligens tilbake en dag denne fæle karen som pleier å dukke opp i adventstida.  Jeg tenker selvsagt på rampenissen.  Kan godt være at han dukker opp på et blogginnlegg og finner på noe jævelskap.  Man vet aldri med den karen!

Håper dere alle får en fin uke!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Sjekk supertilbud!  70%!!  Lekker skjortejakke fra Gina Tricot.  Før kr. 499.-, nå kr. 149,70.

https://gina-tricot-no.mtpc.se/2955237

Beholder med tappekran,5 liter//Wella SP Luxe Oil Reconstructive Elixir 100 ml//Functional Form Bestikksett matt 24 deler 1 set//Boss The Scent – Deodorant Stick 75 ml

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg