Er det ikke snart nok tull og tøys og fjas?

Reklame | Gymgrossisten og Netthandelen NO


ICANIWILL//Under Armour//ICANIWILL//GASP//ICANIWILL//GASP

Jeg synes ærlig talt det begynner å bli mye fjas i disse innleggene mine på denne bloggen min. Det må jeg være ærlig med meg selv å innrømme.  Det er fjas og tull, og det er reklame, og så er det endeløse gjentakelser av at jeg har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, og det gjentar seg selv i det uendelige ser det ut til.  Det baller bare på seg.  Det blir mer og mer.  Jeg tror det skyldes at jeg har ikke noe å fortelle egentlig.  Jeg har ikke noe på hjerte i grunnen som jeg har å fortelle til omverden, og da blir det mest bare fjas og tull, og fjas og mer fjas, reklame, gjentakelse av at jeg har vært nr. 2 på denne topplista, litt mer fjas igjen, reklame, og slik går nå dagene.  Men jeg gir meg ikke.  Jeg legger ikke inn bloggerårene.  Jeg blogger jo for pengene, og da må det jo være bokstaver og ord i innleggene, og selvsagt reklame.  Deilig, herlig reklame!  Og når det trenges bokstaver og ord, uten noe spesielt innhold, er det enkelt å lage til litt fjas!!!

Det er kanskje ikke noe edelt motiv å blogge for penger, å innrømme det.  Det er mer prisverdig å si at man blogger for å få nye venner eller fordi man har noe å fortelle til omverdenen skulle jeg ville tro, og jeg skulle så gjerne ønske at jeg kunne stå inne for å si noe slikt, men jeg har over tusen venner på facebook og det får jammen holde, og jeg har ikke så mye spennende å fortelle, så da kan jeg vel likesågodt være ærlig på hvorfor jeg driver og blogger, og dere må ta til takke med blogginnlegg om….tull og tøys….og fjas….og reklame, herlig, deilig reklame!!!  Kanskje er jeg en “antiblogger” når jeg åpent innrømmer at jeg blogger for pengene, en som gjør det som ikke de andre gjør, men da skiller jeg meg jo ut fra mengden på en måte, og det kan være bra hvis man vil oppnå bra besøkstall, for dergjennom å tjene seg steinrik, en eller annen gang, bare man holder på lenge nok.

Jeg er forresten veldig fornøyd med besøkstallene for bloggen min for tiden.  Det viser at folket elsker fjas – og fjas det skal de få i allansverden i uka som kommer!!!  Det kommer riktignok til å handle om baking en dag, men sånn ellers kommer det til å handle om så mye tull og tøys og fjas at jeg nesten blir sliten av meg selv når jeg legger ut alt dette tullet, og så skal jeg selvsagt også få nevnt at jeg har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, og jeg tror jeg skal huske på å få nevnt dette daglig, kanskje opptil flere ganger daglig.  Stålsett dere for en slitsomt fjasete uke.  Jeg håper ting kan bli bedre, men det blir ikke denne uka, men kanskje neste:)

Ha en fin dag:)  Takk for at du besøker bloggen min:)
Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden og få daglige oppdatering om hva slags fjas jeg blogger om akkurat i dag:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772
Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne, og her er faktisk ikke bare fjas – det er litt annet også:  https://allansverden.no/page-6/
Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

MAC//MAC//MAC//MAC//MAC

 

 

3 kommentarer
    1. Nah, det aner meg at du ikke BARE blogger for pengene. Tror du synes det er ganske GØY å fjase, tulle og tøyse også! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg