Er det mange blåmandager igjen nå da?

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.

Kjære blogglesere!  Det er tøffe tider!!  Og det har vært tøffe tider.  Januar og begynnelsen på februar har vært en tung og trist periode med mye jobbdager, ingen rød-dager, blåmandager på rad og rekke, og jeg har jo vært såpass deprimert av hele greia at jeg har faktisk vært for nedbrutt til å klare å blogge enkelte dager.  Vi er nå kommet godt i gang med februar, og jeg begynte å føle meg litt lettere til sinns og se litt lysere på ting, en stund, inntil jeg begynte å se litt nærmere på året 2024.  For året 2024 består i likhet med alle andre år av 52 mandager.  Visste dere det?  Ja, det gjør dere sikkert ettersom det er 52 uker i ett år, og man kommer jo ikke unna denne mandagen så den er med i hver eneste uke, altså 52 mandager tilsammen.  Vi er nå kommet frem til sjuende mandag i 2024, og 6 av disse har vært blåmandager, minus første mandag i 2024 som var første nyttårsdag som sånn sett var helligdag og følgelig ikke blåmandag.  Er det nå mange blåmandager igjen? Jeg har kikket gjennom filofaxen min på dataen og regnet meg frem til at det omtrentlig er 36-37-38 blåmandager igjen i 2024?  Fytterakkern altså!  Det er litt av et tall!!  Opp mot 38 blåmandager, og tar jeg med de som har vært så langt, altså 7 så langt i år, så er vi opp mot 45 blåmandager i løpet av ett år.  Og på ti år så blir det 450 blåmandager.  La oss si at man jobber sånn cirka 40 år inntil man blir pensjonist, og man skal da leve seg gjennom 450 ganger fire tiår, altså 1800 blåmandager!!!!  Det er nesten så jeg ikke kan tro det!!!  Jessufaderihimmelensnavn!!!! 

Jeg har altså cirka sånn 38 blåmandager igjen i 2024, kanskje mer!  Et yrkesliv inneholder cirka 1800 blåmandager og kanskje mer.  Det er ikke til å holde ut!  Det er fristende å grave seg skikkelig ned av alle disse blåmandagene.  Blir jeg for nedbrutt av alt dette til at jeg kommer til å klare å blogge mer?  Jeg vet ikke.  Jeg hadde jo planlagt å blogge om noe hyggelig i morgen, men om jeg klarer det vet jeg sannelig ikke om jeg gjør.  Akkurat nå ser jeg ikke helt bloggveien videre.  Jeg ser bare blåmandager!  1800 blåmandager!!  Det er ikke lite!!!  Det er derimot mange, svært mange, altfor mange.  Det kan godt være at dette er slutten……på allansverden…..det kan være at jeg og fjaset mitt er blitt innhentet av alle blåmandagene som står for tur, og at dette er the bitter end……..:(

Følg med på bloggen min i morgen:)  Enten så er jeg ikke her, eller så jeg har jeg igjen lagt ut noe fjas og faktisk levd meg gjennom nok en blåmandag og da fortrengt hvor mange blåmandager som er i vente…

Takk for at du har besøkt bloggen min:)  Velkommen tilbake håper jeg at jeg kan si i den grad at jeg selv kommer tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden hvis ikke alt allerede er for sent? https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente og sterkt nedbrutte toppbloggeren kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp Neatsvor her og Iviskin der.  Du kan lese mer om Neatsvor X600 Pro både her og der.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Vil du vite mer om Iviskin IPLG3 kan du klikke 3 her eller der.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.

Er du lei av å fjerne uønsket hårvekst ved hjelp av gamle torturredskaper eller bruke masse penger på dyre salongbehandlinger?  Gjør som bloggerfruen og skaff deg en hårfjerner fra Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Den er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

2 kommentarer
    1. Vet du hva, Allan? I dag er det på ordentlig BLÅMANDAG for alle, også for deg så klart😅 Det er jo mandagen etter fastelavnssøndag, og det er en skikkelig blåmandag. Men det vet du sikkert🤓 Fikk litt tips fra deg om å skrive litt om blåmandag jeg også. Men får sjå åssen det blir, om det blir noe av det blogginnlegget😅

      1. Ja, det har du jo jammen rett i. Ordentlig blåmandag i dag for alle sammen, så fint at alle har vært solidariske med meg i dag og også har hatt blåmandag:) Puhu….bare noen timer igjen av denne blåmandagen. Og i morgen er det feitetirsdag og da kan vi kjøre i oss alt vi bare klarer av mat og feite oss ordentlig opp. Blir en bedre dag enn denne blåmandagen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg