Er du en skikkelig latsabb?

Reklame | Neatsvor

Jeg bare spør!!  Er du en skikkelig latsabb?  Det er håp for deg også:)  Hvis du liker å ligge på sofaen og dra deg, eller på en luftmadrass i Middelhavet, og ikke bryr deg om at huset gror av skit, så ender det til slutt med at huset gror over av skit.  Og det er ikke noe hyggelig!  Men som sagt.  Det finnes håp også for latsabbene.  For hvis du er latsabb, så kan du nå skaffe deg en Neatsvor X600 Pro robotstøvsuger som sørger for at huset ikke gror over av skit mens du selv ligger og drar deg.  Er ikke det fantastisk?  Jo, det er selvsagt helt aldeles utrolig fantastisk, om jeg skal si det selv, og det gjør jeg!!!

Ja, Neatsvor X600 Pro er den perfekte hjelperen til den som ikke gidder å vaske og gjøre rent i huset!  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se Neatsvor X600 Pro in action. Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.  Noen som stusset på denne teksten om alt dette forunderlige og fantastiske med denne robotstøvsugeren og synes de har sett det før?  Og det kan sikkert stemme at det er noe tekstlikhet her.  Jeg har nemlig kopiert det meste av teksten fra tidligere promoteringer av denne robotstøvsugeren, men det er tekst som jeg har skrevet selv, og jeg tror denne plagieringen da er ok.  Jeg håper det.  Jeg skal i alle fall gjøre Jonas Gahr Støre oppmerksom på dette hvis han ringer og vil ha meg som statsråd, så det ikke kommer noen overraskelser i ettertid, at jeg har plagiert meg selv liksom:)  Ja, det er bedre å plagiere seg selv enn å plagiere andre:)

Livet blir på alle mulige måter enklere og bedre med en robotstøvsuger i huset, og spesielt når dette er en Neatsvor X600 Pro, den aller beste, ifølge min samarbeidspartner som sponser allansverden.  Er du kanskje ikke en latsabb selv?  Jo, men kanskje du kjenner en skikkelig rotstokk som knapt gidder å gjøre noen ting som helst av husarbeid.  Tips gjerne vedkommende om Neatsvor X600 Pro.  Dett er et fantastisk hjelpemiddel for den som er gorre lat, såfremt rotstokken da gidder å klikke på mobilappen for å starte Neatsvor vel og merke.  Er man så lat at man ikke gidder det en gang?  Ja, da er alt håp ute!!  Da vil huset til slutt bare gro over av skit!  That’s how it goes!!

Ha en fin dag:)  Hyggelig at du besøker bloggen min!  Velkommen tilbake en annen gang!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og skjønnhetsbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg