Er en desember-mandag også en blåmandag?

Reklame | Gymgrossisten og Shopping4net

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Er en desember-mandag også en blåmandag?  Det er jammen et godt spørsmål!  Jeg føler ikke helt at det er en skikkelig blåmandag i dag.  Jeg har en litt fin adventsfølelse, og det er en fin følelse.  Advent er ventetid, forberedelse til juleferie.  Det er nedtelling, ikke så mange dager igjen.  En dag mindre for hver dag som går, til juleferie, og det er nok derfor jeg ikke har den skikkelige blåmandag-følelsen.  Vi er liksom på vei mot noe annet enn jobb, slit og strev, for et par uker, så jeg sliter fælt med å få skikkelige blåmandag-følelsen.  Adventfølelsen er kommet inn i allansverden, og den følelsen er adskillig mer lystig enn blåmandag-følelsen.  Jeg får se om blåmandag-følelsen kommer når jeg setter meg i bloggerbilen for å kjøre på jobb, men foreløpig er mandagen sånn ganske ok faktisk:)  Vi får se hva dagen bringer.  Dagen bringer i alle fall ikke noe portrettbilde av meg og bloggerfruen eller konemor eller hva man nå skal kalle kona til en o stor prominent toppblogger.  For det er to nisser på bildet under, ikke meg og konemor eller bloggerfruen på bildet hvis noen skulle være i tvil.  Og konemor og bloggerfruen er selvsagt en og samme person, ikke to forskjellige, det bør sikkert presiseres så det ikke skulle bli noen uklarheter i så måte.

Det blir forresten utrolig mye spennende innlegg i allansverden i uka som vi nå går inn i.  Jeg skal selvsagt blogge litt om advent, som seg hør og bør når det jo nærmer seg jul, og man sliter med å få blåmandag-følelsen.  Det blir selvsagt noen innlegg om mat og julemat og alskens godsaker og litt smarte tips.  Jeg innser at jeg blogger lite om trening og sunn livsstil for tiden, og det har jeg faktisk tenkt at jeg skulle blogge mer om ganske lenge, men det blir ikke denne uka heller.  Men kanskje det blir en annen uke, om noen år?  Forresten, siden det nærmer seg jul, skal dere få tips om noen fine julegaver som dere kan kjøpe til noen som fortjener en fin julegave, og det beste av alt, jeg deler ut rabattkode slik at dere får rabatt på produktet hvis dere vil kjøpe det.  Det er forresten ikke alle bloggere som får lov å dele ut slike rabattkoder – det er kun de o store prominente toppbloggerne som har vært helt oppe i toppen av topplista til blogg.no, kanskje helt oppe på en 2. plass.  Følg med på allansverden, få et fantastisk bra julegavetips, og gjør et kupp med rabattkoden som du får hos meg hvis du klikker deg inn på bloggen min og bidrar til høye besøkstall som gjør at jeg kan tjene meg steinrik på reklame-og sponsoravtaler.  Life is good, også i adventstida, og også på en mandag, enn så lenge før jeg har satt meg i bloggerbilen og innser at jeg er på vei på jobb.

Håper dere alle får en fin dag.  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk!  Tusen takk!  Velkommen tilbake i morgen:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om jul:  https://allansverden.no/page-16/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Beholder med tappekran,5 liter//Wella SP Luxe Oil Reconstructive Elixir 100 ml//Functional Form Bestikksett matt 24 deler 1 set//Boss The Scent – Deodorant Stick 75 ml

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg