Er man nødt til å gå inn og lese allansverden?

Reklame | Gymgrossisten og Jotex

GASP//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Det kan bli mye mas hvis man har enn venn/kontakt på sosiale medier som er blogger.  En blogger kan komme til å opplyse på diverse sosiale medier om at han har en blogg og kan komme til å poste innlegg på diverse plattformer om at det er kommet et nytt innlegg på bloggen hans.  Det store spørsmålet er selvsagt…..må man gå inn og lese en blogg hvis det ligger en lenke til den i et innlegg på facebook eller instagram?

Det finnes bare ett svar på dette spørsmålet…..og det er “Nei”, selv om bloggeren på jakt etter bra besøkstall neppe liker det svaret så veldig godt.  Man må ikke klikke seg inn på en lenke til en blogg. Hva om det er et innlegg fra en blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no?  Må man da lese en blogg fra denne bloggeren?  Igjen er svaret et entydig…”NEI!!!!!!  Man kan la det være.  Det er ikke sikkert en slik høytflyvende blogger blir helt fornøyd da, men man kan la være likevel.  Selv kommer jeg over masse lenker til diverse ting og tang.  Noe går jeg inn på, andre ting lar jeg være å klikke på.  Man gjør valg.  Klikker inn på noe, velger bort annet.  Hvis man nå derimot likevel skulle ha klikket seg inn på en lenke til en blogg, og man finner ut at dette var jo ikke så spennende lesning likevel, og man kjenner blodet bruse av irritasjon over at man gikk inn på denne bloggen eller siden, bør man prøve å puste rolig med magen og så klikke på dette krysset helt øverst oppe til høyre på den sida der bloggen eller sida kom opp på, og vipps så er faenskapet borte!!!

Hvis man i tillegg ikke vil få flere innlegg med lenke til en blogg, som min, er det også en annen mulighet.  Man kan gå inn og fjerne meg som kontakt på for eksempel facebook eller instagram.  Det er også fort gjort.  Da slipper man å se flere innlegg fra meg.  Jeg blir ikke fornærmet om du gjør så, det går helt fint:)  Jo, jeg blir jo litt sur om jeg mister en av mine 1017 venner på facebook.  Venner er fint å ha, og man trenger 1017, minst!!!

Så slapp av:)  Det finnes løsninger hvis man ikke har lyst til å lese blogg, heldigvis:)  Hvis du fortsatt har lyst til å lese blogg, kan du også melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Hvis du ikke har lyst til å lese blogg, trenger du ikke å melde deg inn i denne facebook-gruppa.  Man kan ha et bra liv uten å lese blogg også:)  Jeg vet!  Jeg leser ikke blogg selv i særlig stor grad.  Jeg bare blogger, for å se om jeg kan klare å tjene meg søkkerik på reklame:)  Jeg kan likesågodt være ærlig og kalle en spade for en spade og en million for en million.  Ha en fin dag!  Glem nå ikke ikke å på reklamen fra gymgrossisten helt øverst i innlegget, og det er fint om du klikker på den svindyre gulbeige stolen rett under her, følger lenken og bestiller stolen direkte fra lenken.  Det er en flott stol.  Jeg synes nettopp du bør unne deg en slik stol.  Det fortjener du:)

CLAUDE//GULLAN//CHLEO armstol Sennepsgul//TENHULT

4 kommentarer
    1. Jeg må dessverre innrømme at jeg leser veldig lite av andres blogger. Det er jo veldig synd når man sjøl ønsker at andre skal besøke sin egen blogg. Men nå har jeg vært innom her 😉

      Lag en god dag.

        1. Takk for titten og god helg. Idag har jeg springi så det nesten ikke hadde blitt flere blogger 😛 Men det kan du jo lese om nå 😉
          God helg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg