Et blogginnlegg om butterbeer!

Reklame | CURLI, Iviskin og Neatsvor

Rabattkoder:  AK15 – 15% rabatt på Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3.  Allan10 – 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow.

I dag skal det handle om butterbeer i allansverden.  Og det er jo spennende saker!!!  Butterbeer er nemlig ikke sånt vanlig øl.  Nei, det er en sånn drikk som Harry Potter og gjengen i filmene og bøkene heller innpå med når de blir tørste, eller når de får lyst på noe godt.  Sånn skikkelig trollmannsdrikk med andre ord:)  Butterbeer er således en fiktiv drikk, altså siden den opptrer i bøker og på film, men faktisk kan den også kjøpes på ordentlig også, for eksempel hvis man besøker Harry Potter film studio i London.  Her kan man kjøpe butterbeer for alt det er verdt.  Man kan kjøpe så mye man vil, det er ingen begrensninger, ingen aldersgrenser, og det er bare å helle innpå butterbeer til man ser mannen med ljåen eller en basilisk eller en argarapp eller et annet rart vesen fra Harry Potters fantastiske verden.  Og ser man noe slikt har man fått nok butterbeer!

Men hvordan smaker så egentlig butterbeer?  Det skal vi finne ut i dagens innlegg i allansverden.  Jeg tenker dere ble ganske så nysgjerrige nå ja.  Det er jo ikke hver gang dere kan lese et blogginnlegg om butterbeer, og i alle fall ikke i allansverden, der man stort sett bare får lese rent fjas og møl, men ikke i dag altså.  I dag skal det handle om butterbeer.  Wow så spennende da!!!  La oss ta oss et glass butterbeer og sjekke ut om det er godt eller om det er æsj…

Sånn ja, det er butterbeeren kommet på bordet.  Det ser da godt ut, eller gjør det egentlig det?  Det er ølfarge, det er skum.  Alt ligger til rette for en hyllest av deilig øl, hvis det er godt, eller en radbrekking av noe jæv%& pissvann, hvis dette er skikkelig stygt…

Jeg hever mitt glass……

Jeg heller innpå……

Hmmm…jeg smiler litt…..betyr det at butterbeer’en er god, eller betyr det at jeg har fått sponsoravtale med Harry Potter film studio i London som gir meg penger for at jeg skal skrive at butterbeer er godt…?

 Jeg tar en butterbeer til….

Jeg smiler også denne gangen….

Tja, butterbeer er ikke sånn ille gærnt.  Friskt og godt!  Litt sånn sjimpansebrus-smak er det der, og så er det kanskje noe sånn smak av karamell i kombinasjon med marshmallows av selve skummet.  Jeg går for terningkast 3.  Dette er jo ikke ordentlig øl, så det kan jo ikke bli terningkast 6, men det er litt sånt gøy og godt, så det får bli terningkast 3:)  Njaaa….kanskje var jeg litt streng.  Jeg tror det blir terningkast 4 heller.  Følte for å være litt ekstra snill i dag – kan skyldes butterbeeren.

Jeg leser på google at butterbeer oversettes gjerne til smørterøl på norsk, og hvis man googler så finner man raskt masse oppskrifter på smørterøl, med både det ene og det andre oppi.   Du kan gjerne teste ut hvis du får lyst på noe som smaker sånn rundt omkring terningkast 3…..nei, mener terningkast 4.  Velbekomme!

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden.blogg.no:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om mat:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt på blogg og andre sosiale medier?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no to ganger kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Bruk rabattkoden Allan10 og få 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFLow.  Denne koster til vanlig 3.500 kroner, men  er nå på tilbud til kun 2.490, og med rabattkoden Allan10 som gir ytterligere 10% rabatt, så koster den bare bittelittegranne mer enn et par tusenlapper.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om CURLI AeroFlow her eller der.  CURLI AeroFLow er best i test 2024 hos dinguide.no og bestetester.no.  Nr. 2 på disse testene er sagnomsuste Dyson Supersonic som koster mer enn det dobbelte!!

Sliter du med uønsket hårvekst?  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Start juli måned med å få ren og pen bolig.  Og det får du hvis du kjøper robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og lar den ta seg av gulvrengjøringen-og gulvvasken. Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg