Et blogginnlegg om rabarbrasyltetøy!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Neatsvor X600 Pro både her og der.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2

I dag skal det handle om noe som noen liker i allansverden, og andre ikke liker.  Det skal handle om rabarbrasyltetøy!  Mange liker rabarbrasyltetøy, herunder også bloggerfruen og bloggerbarna.  Jeg liker det aller meste, men ikke rabarbrasyltetøy.  Jeg kan ikke komme på så mange ting av mat som jeg ikke liker.  Jeg liker ikke sånn kabaret med egg og erter og annet rart innhyllet i noe som likner noe sånn geleaktig.  Fysj!  Og så liker jeg ikke rabarbrasyltetøy!  Jeg vet ikke hvorfor.  Jo, det er noe med smaken.  It’s no good rett og slett!!!

Men jeg kan jo blogge om rabarbrasylterøy selv om jeg ikke liker det, og det er akkurat det jeg skal gjøre nå.  Dere skal få vite hvordan man lager rabarbrasyltetøy.  Følg med!

Det første man må gjøre er jo å finne rabarbra.  I hagen til en prominent toppblogger finner man selvsagt også rabarbra, i likhet med mye annet rart, som seg hør og bør, og da er det bare å kutte av rabarbrastenglene og ta de med inn:)

Det man så må gjøre er å kutte opp rabarbrastenglene i mindre biter, slik som dette, og ha all herligheten oppi en kasserolle…

Fyll på med sukker.  Masse sukker er litt for lite.  Ta litt til.  Og rør det godt rundt!

Inntil det ser omtrent slik ut.

Så skal dette kokes.  Ikke bruk for sterk varme.  Rør rundt av og til.

Ha oppi litt kanel…

Og med tid og stunder blir det syltetøy av rabarbarabaen og alt sukkeret oppi kasserollen.  Her begynner all herligheten å få riktig konsistens:)

Så er tiden kommet for å avslutte kokingen. Vi heller rabarbrasyltetøyet over på frysebeger.  “Deilig rabarbrasyltetøy!!!” utbryter bloggerfruen.  Jeg skal ikke si hva jeg synes denne herligheten likner på.  Jeg synes ikke det likner på noe deilig!

Voila!  Rabarbrasyltetøy på boks!! Eller i frysebeger for å være mer presis!  Det er enkelt å lage rabarbrasyltetøy, og det er visst veldig godt, sier de som liker rabarbrasyltetøy!  Test gjerne ut om du er en rabarbrasyltetøy-fan!  Bon appetit, sier bloggerfruen:)

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om mat:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg