For en fantastisk uke dette blir!

Reklame | Gymgrossisten

For en fantastisk uke dette blir i allansverden!  Jeg gleder meg!  Det må man jo bare gjøre, når det er så mange spennende innlegg på vei til å bli publisert i allansverden den uka som vi nå går inn i.  Blir ett innlegg hver eneste dag, med sedvanlig høy litterær og språklig kvalitet, og med masse emner som er svært relevante for det samfunn og den verden vi lever i.

Det blir således mye melodi grand prix i allansverden denne uka.  Det er jo internasjonal finale i melodi grand prix på lørdag, med semifinaler tirsdag og torsdag, og det betyr jo at det åpner seg mulighet for å lage opptil flere mgp-innlegg, og det skal jeg jo selvsagt også gjøre.  Jeg skal i alle fall vurdere Norges muligheter til å gå til finalen, og så skal jeg jo på selve finaledagen utpeke en vinner av hele greia.  Jeg driver og hører på låtene nå!  Er mye kvalitetsmusikk, selvsagt, men jeg skal vel klare å kåre min egen vinner, og jeg kommer til å klare det og avslører min vinner på lørdag!  Dere er nok spente, men dere må bare vente.  Den som venter på noe godt og spennende, venter ej forgjeves:)

Jeg skal forresten ta dere med på bobiltur en dag også, jeg skal presentere en matrett, og så skal jeg på premiere!  Endelig skal jeg på premiere.  Det er ikke ofte det er premierer i Bardu, men denne uken skjer det.  Det gleder jeg meg skikkelig masse til.  Vi vet jo alle hva som pleier å vente bloggere når de dukker opp på premierer!  Det er spennende tider!

Håper dere alle får en fin uke!  Hyggelig om dere stikker innom allansverden en gang iblant:)

Her kan du forresten melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Gorilla Wear//ICANIWILL//ICANIWILL//GASP

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg