For en fantastisk uke vi har i vente!!!

Reklame | Gymgrossisten og Indiska

Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

For en fantastisk uke vi har i vente!  Det blir jubileumsmarkering og fest med vorspiel, og det blir halloween, alt på en og samme uke.  Vow!  Jeg kan ikke si så mye annet enn at jeg gleder meg, storveis.  Det er altså mye spennende som skjer.  Og ikke minst blir det action og høy partyføring i allansverden torsdag 27. oktober.  Da er det faktisk akkurat ett år siden bloggen allansverden ble opprettet, og det blir jubileumsfeiring, og da må det jo bli kake, kanskje blir det bløtkake pyntet med jordbær:)

En jubileumsfest trenger selvsagt et vorspiel, et skikkelig vorspiel to dager til ende, minst.  Jeg starter vorspiel i morgen med å se litt tilbake på de innleggene som har vært, og jeg skal ha fokus på det verste mølet, kåre de 10 dårligste innleggene, hvis det da er noen dårlige innlegg.  Det er jo langt fra sikkert!  Jeg smeller til med nytt vorspiel på onsdag, men da med fokus på blogginnlegg med usedvanlig høy språklig og litterær kvalitet, for da skal jeg finne frem til de 10 beste innleggene.  Gled dere, om ikke til det verste mølet, så i alle fall til de 10 beste innleggene!

Til helga er det jo halloween-helg.  Er halloween på mandag, og jeg starter oppladninga litt i forveien med noen innlegg om skumle saker og ting.  Jeg må jo komme i rett halloween-modus til mandag, og det satser jeg på å få til:)

Ha en fin uke fremover!  Takk for at du er innom bloggen min på besøk – velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Indiska//Indiska//Indiska//Indiska//Indiska//Indiska

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg