Går det mot slutten for allansverden?

Reklame | Gymgrossisten og Bubbleroom

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Nærmer det seg slutten for allansverden?  Jeg vil betegne situasjonen som kritisk!  Svært kritisk!  Det er vanskelige tider for allansverden, for å si det mildt.  Besøkstallene har dalt. Jeg sliter med å finne noe å blogge om, og i dag kulminerte det i en komplett bloggekrise idet jeg faktisk ikke har funnet noenting å blogge om.  Faktisk absolutt ingenting!  Helt sant!  Jeg har ingenting å blogge om i dag, så dagens innlegg handler derfor om ingenting!!!

Ingenting!

Så er det sagt!  Det er jo trist at jeg ikke har funnet noen verdens ting å blogge om.  Når jeg tidligere ikke har hatt noe å blogge om, har jeg jo alltid kunnet berge meg ved skrive om en bobiltur til et eller annet rart sted, eller en merkelig matrett, eller en rangering av et eller annet, eller et innlegg om en bok, en film, en hund eller en katt.  Men i dag stod det faktisk helt stille oppi hodet.  Og når det står helt stille der oppe i hodet, er det fullstendig krise, for det der hodet er jo ved siden av pc’en eller mobilen bloggerens aller viktigste arbeidsredskap tross alt.  Jeg kunne kanskje prøvd å ta en paracet, men jeg vet ikke om det hadde hjulpet det heller, for jeg har ikke vondt i hodet, det er bare tomt der oppe i toppetasjen:)

Vel, vel, så ble det vel på en måte et innlegg i dag også, et innlegg om ingenting!  Og det er jo et innlegg det også.  Jeg regner ikke med de høyeste besøkstallene etter dagens innlegg, men man kan jo aldri vite.  Et innlegg ble det i alle fall, og når det er et innlegg kan man jo også hive en masse reklame inn på innlegget, slik at pengene ruller inn, men om de ruller inn i strie strømmer vites ikke.

Følg med i morgen på allansverden:)  Kanskje er det noe annet der da enn absolutt ingenting?  Vi ses i morgen, håper jeg, og jeg regner jo med at dere som har lest dagens innlegg får mersmak på høyverdig litteratur og kommer tilbake og får med dere flere krampetrekninger fra allansverden i det vi vel kanskje nærmer oss de siste (blogge)tider!

Skynd deg å melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden før det er for sent: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

 

Y.A.S//Happy Holly//Happy Holly//Chiara Forthi

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg