Gryxen Awards 2022: Jeg har vunnet pris!!!!!!!!!!!!

Reklame | Gymgrossisten, Shopping4net, Tannrevel, Elskling.no og Gina Tricot

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Det er en stor dag i allansverden i dag, og det var det i går også!  Jeg har nemlig vunnet bloggerpris!!  Og det gjør man ikke hver dag, selv ikke en o stor prominent toppblogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no vinner priser hver eneste dag.  Men det har jeg nå gjort. Jeg har nemlig vunnet en pris i GRYXEN AWARDS, og jeg er selvsagt kjempegodt fornøyd og stolt, som dere kan se:)

I går søndag ble det offentliggjort at jeg hadde vunnet prisen for “Årets hverdagsglede”.  Jeg måtte umiddelbart feire prisen med champagne, som seg hør og bør, og det passet veldig bra å feire prisen i går kveld ettersom det jo er blåmandag i dag.  Og siden det ble feiret i går, fikk jeg ikke tid å skrive et blogginnlegg om prisen jeg fikk før i dag, men nå fikk jeg endelig litt tid, og da kan jeg skrive og fortelle og skryte over at jeg har vunnet pris.  Og tenk! Dette er andre gangen jeg vinner en pris i GRYXEN AWARDS.  Jeg vant pris i fjor også, den gang prisen for “Årets mannlige nykommer”  (som det den gang sikkert ikke var så mange av, mannlige nykommere altså).  Men i alle fall, bare så det er sagt!  Å vinne pris i GRYXEN AWARDS kommer ganske så sikkert til å gjøre meg godt, umåtelig godt.  Jeg kan i alle fall ikke tenke meg at det kommer til å skade selvbildet til bloggeren som en gang har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, snarere tvert i mot, og det sånn til de grader tvert imot:)

Når man vinner en GRYXEN AWARDS, får man en kjempefin diplom med juryens begrunnelse fra juryformann og ordkunstner Gry Henriksen, og hvis du klikker her kan du lese juryens begrunnelse.  Det er tydelig at juryen har fulgt med på blogginnleggene mine, og det er jo kjempehyggelig, og forøvrig ganske imponerende at de har klart å manøvrere og brøyte seg gjennom all reklamen på innleggene mine slik at de faktisk har klart å lese selve teksten jeg har skrevet.  Jeg likte å lese juryens begrunnelse, med masse deilig skryt fra ende til anden, og jeg synes det var skikkelig schwung over avslutningen der juryen ærbødigst hyller kongen!!!  Ja, det var visst kongen av hverdagslig galskap de ærbødigst hyllet, men det var like fullt kongen!!!

Jeg vil rette en stor takk til den kloke juryen og bloggeren gryende.blogg.no for prisen.  Jeg skal skrive ut diplomen og henge den opp på bloggerkontoret oppe på loftstua.  Der skal den henge på hedersplass i lag med diplomen fra fjor.  Tusen takk!

I kveld skal jeg bare slappe av i den perfekte bloggervillaen min og hvile på mine laurbær.  Kanskje feirer jeg litt i kveld også.  Jeg liker å vinne pris, og jeg liker å feire.  Kanskje blir det blåtirsdag i morgen?  Vi får se:)

Håper dere alle får en fin uke!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Sjekk supertilbud!  70%!!  Lekker skjortejakke fra Gina Tricot.  Før kr. 499.-, nå kr. 149,70.

https://gina-tricot-no.mtpc.se/2955237

Beholder med tappekran,5 liter//Wella SP Luxe Oil Reconstructive Elixir 100 ml//Functional Form Bestikksett matt 24 deler 1 set//Boss The Scent – Deodorant Stick 75 ml

2 kommentarer
    1. Absolutely brilliant! 😀
      – Hva boostede egoer angår, kan jeg jo forøvrig røpe at takketaler, -for ikke snakke om synet av priser på vegger er som å sette egoet hos blogger og adm.dir i GRYXEN -bevegelsen i drivhus.. Så det lover vel ikke akkurat så himla godt for året som kommer om en er blant de som eventuelt måtte ha problemer med å svelge dagens utgave, for å si det sånn *hahaha* 😀 😛 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg