Hadde ikke så mye å blogge om i dag faktisk!

Reklame | Gymgrossisten

SPRI//Smartshake//Abilica//BOSU

Bildet under viser akkurat det som det sur ut som!  Hockeycrocs!!  Har noen smakt hockeycrocs?  Det kan anbefales.  Man tager og går på butikken, kjøper slike gelekrokodiller og hockeypulver, og når man kommer hjem heller man hockeypulver over krokofantene og spiser dem, med hud og hår.  Snadder!  Det bør du prøve:)

Jeg så en episode av bloggerne på TV2 her en dag, for å få litt ny inspirasjon i bloggertilværelsen.  Det er forresten ikke jeg han mannen på bildet i lag med alle damene.  Det er ikke sikkert konemor ville likt det og blitt sjalu, så det er ikke jeg altså:)

Jeg ser at unboxing er populært blant bloggere og influensere, og for dere utenforstående som ikke er så innvidd i bloggremiljøets innerste kretser, så skal bloggeren som har vært nr. 10 på topplista til blogg.no opplyse dere om hva dette er, for det er sikkert fint for dere også å vite, hvis dere også skulle få trang til litt unboxing.  Jo, unboxing er å dra rundt på shopping, og så i ettertid når man kommer hjem, pakke ut det man har kjøpt og ta bilde av og filme kjøpene og vise til sine følgere. Jeg har jo nå til det kjedsommelige gjentatt at jeg har vært nr. 10 på topplista til blogg.no, og da kan jeg vel ikke være noe dårligere enn bloggerne på tv.  Jeg må unboxe litt jeg også, så følg med.  Her er hva jeg var ute og shoppet i går.

Spennende!  Ikke sant?  Mye forskjellig rart der ja. Mesteparten kjøpt på Coop Extra faktisk.  Sånn sett shopper nok bloggerne på tv litt andre ting enn meg, men det er jo fint med litt variasjon i unboxingen:)  Som dere ser har jeg lite å blogge om for tiden, det skjønner dere sikkert etter å ha lest dette krampaktige forsøket på å finne et et eller annet å blogge om.  Unboxing!  Ja vel ja!!  Men blir det bedre snart?  Nei!  Jeg frykter det kan bli enda verre i morgen.  Jeg har innlegget klart faktisk, og for dere som hadde sett frem til et innlegg med en viss grad av intellektuelt oppbyggende innhold, eller i det minste litt fornuftig innhold, vil nok morgendagens innlegg være et virkelig slag under beltestedet, bokstavelig talt!  Men det er i morgen.  I dag er i dag og i morgen er i morgen:)  Ha en fin torsdag:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg