Har du hørt om det smarte brunsukker-trikset?

Reklame | Gymgrossisten og Blivakker

ICANIWILL//GASP//GASP//ICANIWILL//Under Armour//ICANIWILL

Jess!!!!!  Jeg er berget!  Jeg trenger aldri mer å bekymre meg over at jeg en dag kanskje ikke kommer til å ha noe å blogge om.  At jeg en dag kommer til å ha brukt opp alle ideer for hva man kan blogge om.  Det kommer ikke til å skje!  Aldri!!  Jeg har nemlig gjort en fantastisk oppdagelse, eller erkjennelse at noe finnes som jeg ikke egentlig visste fantes, og det er lifehacks.  Og lifehacks er min redning som blogger, for jeg har så uendelig mange lifehacks jeg kan dele med dere, og det betyr faktisk det at allansverden kommer til å bestå, om ikke til evig tid, så ikke så langt derifra.  Kanskje ikke alle vet hva lifehacks er?  Jeg visste det ikke jeg heller før bloggerdatter åpnet øynene mine for den fantastiske verden av lifehacks som finnes der ute rundt omkring, og som man kanskje ikke alltid tenker over at finnes, og i alle fall ikke tenker over at det kan blogges om.  Lifehacks er nemlig slike små smarte tips og triks som gjør livet og hverdagen enklere.  Det kan være tips og triks som holder de hvite sneakersene dine hvite, eller det kan være tips og triks for å få myggstikkene til å slutte å klø, eller det kan være et triks man kan ta i bruk hvis man vil tine frosne rundstykker for eksempel, eller annet bakverk.

En dag skal jeg kanskje dele med dere hva dere gjøre for å tine frosne rundstykker, eventuelt annet bakverk, men jeg gjemmer det til senere.  Dere skal få en annet lifehack i dag, en helt aldeles genial lifehack.  Og dagens helt aldeles geniale lifehack er hvordan oppbevare brunsukkeret for å at det ikke skal bli knusktørt og ubrukelig etter at man har åpnet posen.  Vi har vel alle opplevd irritasjonen og fortvilelsen over at brunsukkeret har blitt tørt siden sist gang man brukte det, kanskje år tilbake.  Og når man endelig trenger det til noe, og gud vet hva det skulle være, så er det knuske tørt!!  Ubegripelig irriterende, det blir fort saftige nordnorske gloser hvis slikt skjer.  Men det er noe man kan gjøre for å ta vare på brunsukkeret, og det skal dere få vite nå.  Det er veldig enkelt, og gjør man slik som bloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no gjør med brunsukkeret, så er man sikret brunsukker resten av livet hvis man først han kjøpt en pose:)  Gjør følgende!

Legg posen med brunsukker i en brødpose.

Legg brødposen med brunsukker i en boks.

Sett på lokket. Det blir lufttett, og brunsukkeret ligger der perfekt bevart til neste gang du skulle finne på å trenge brunsukker.  Genialt ikke sant?  Ta gjerne og gå gjennom kjøkkenskapet ditt og sjekk at det ikke ligger en åpen pose brunsukker som er i ferd med å bli ødelagt.  Finn frem en brødpose og en boks med lokk, så har du brunsukker i all overskuelig fremtid, og antakelig så kan dine barn arve brunsukkeret.  Det er liksom ikke noe vi bruker så ofte, men det er kjekt å ha det liggende der i matskapet, pakket inn i en brødpose og en boks med lokk.

Ha en fin dag alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg med smarte tips om litt av hvert:  https://allansverden.no/page-37/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Benton//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Benton//Four Reasons

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg