Hoverboard-sesongen er i gang!!!

Reklame | Gymgrossisten, Lindex, Tanrevel, Elskling.no, Hickap og Shopping4net

Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Hurra!  Det er vår, også i Bardu!  Snøen er borte fra veiene, og det kan bare bety en ting.  Hoverboard-sesongen 2023 for offisielt åpnet!!!  Hoverboard er jo et slikt selvbalanserende personlig transportgreie som består av to motoriserte hjul koblet til et par leddede puter som føreren plasser føttene sine på.  Man kontrollerer hastigheten ved å lene seg forover eller bakover, og kjøreretningen ved å vri putene.

Datter fikk en gang hoverboard i bursdagsgave.  Jeg fikk en gang prøve.  Jeg stod inne på kjøkkenet, holdt meg fast i kjøkkenbordet og steg opp på dette brettet, vel vitende om at uføreforsikringa mi var betalt og gyldig.  Men det gikk jo helt fint, fikset dette med balansen og etterhvert beveget jeg meg ut av kjøkkenet, ut i stua, ut på veien, både hit og dit.  Det var egentlig litt som å lære og sykle.  Og det var gøy, og jeg kunne selvsagt ikke låne hoverboard hos datter hele tiden, så jeg måtte selvsagt få mitt eget:)

Når man kjører hoverboard, har man hendene fri, i motsetning til når man sykler eller kjører sparkesykkel.  Ut på hoverboard-tur kan man ta med seg en boks brus eller en kopp kaffe i ene handa, og så kan man ha båndet med miniatyrhunden i andre handa slik at den også får seg en tur ut.  Genialt!  Og så er det sånn skikkelig frihetsfølelse og ligge og cruise rundt på hoverboard.  Kanskje det er litt av samme følelse som de har de som kjører motorsykkel?  Men de må holde hendene på rettet for å oppleve frihetsfølelsen.  Jeg som kjører hoverboard, har hendene fri til å ta meg en kopp kaffe underveis, eller jeg kan om så finne frem mobilen og blogge litt mens man cruiser rundt:)

Anbefaler alle å prøve hoverboard!  Og det er ikke fordi jeg har mange uvenner som jeg ønsker et sykehus-besøk.  For å kjøre hoverboard er ikke så vanskelig som mange kanskje tror, innbiller jeg meg.  Man må begynne forsiktig innendørs og bli trygg på dette med manøvreringen av hoverboardet og dette med balansen.  Men det fikser man raskt eller etterhvert eller aldri.  Men har man ikke prøvd, så vil man aldri heller kunne vite.  Husk nå gyldig uføreforsikring sånn for sikkerhets skyld.  Og så er det gøy med hoverboard, ikke bare for ungene, men også for oss voksne, eller kanskje jeg bør si for en voksen, for jeg har faktisk aldri møtt et annet voksent menneske på hoverboard noensinne.  Men det er egentlig litt rart, så gøy som det er, og det burde flere prøve:)  Hoverboard er helt perfekt å ha med på bobiltur eller campingtur, og jeg har det selvsagt liggende i bobilen når vi drar på tur slik at en kan cruise rundt på nye flotte steder.

Hoverboard-kjører i Kalix, Sverige

Det er herlig med hoverboard-tur.  Ser frem til en ny flott sesong!  Picasso Kristensen gleder seg forresten også til ny hoverboard-sesong og mange fine turer med husfar. 

Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Kjempefin stripet genser med rullekrage for fine damer til bare kr. 399.-.  Klikk her for å se nærmere på denne flotte genseren og bestill direkte fra linken som kommer opp:)

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tanrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Selvbruning fra Hickap, Bronze Booster Light Self Tanning Drops:

https://c.mtpc.se/tags/link/3278152

Sminkebørster fra Hickap, Classic Face Set:

https://c.mtpc.se/tags/link/3278177

Eye shadow palette fra Hickap:

https://c.mtpc.se/tags/link/3278181

IsaDora Cover Up Long Wear Cushion Concealer 4.2 ml No. 052//Boss The Scent – Deodorant Stick 75 ml//Double Fix’ Mascara 5 ml//Ariana Grande Ari – Eau de parfum (Edp) Spray 30 ml//Wella SP Luxe Oil Reconstructive Elixir 100 ml//Natural Lip Perfector 12 ml No. 001

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg