Hva er det nå han skal feire i dag da?

Reklame | Gymgrossisten og Bubbleroom

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//GASP

Jeg gjør meg klar for å feire.  Champagnen står til kjøling, dressjakken er funnet frem.  Som blogger liker jeg jo nyåpninger, lanseringer og alt slik der det kan tenkes at det kan være lagt fram røde løpere, med servering av kanapeer og champagne.  Og det skjer ting i Bardu i morgen!  Nå vet jeg ikke om det blir røde løpere eller kanapeer og champagne, men det er nyåpning av to nye butikker på Setermoen i morgen;)  Nei, Jan Thomas åpner ikke opp ny frisørsalong på Setermoen, og det er heller ikke snakk om noen ny gucci-butikk eller denslags.  Det er noe enda bedre, i alle fall for oss som liker varm-mat, og som liker å få tak i billig altmuligslags rart.  I det gamle Rema1000-bygget på Setermoen åpner nemlig “Bunnpris” og “Europris” nye butikker.  Det blir helt supert:)

Bunnpris åpner ny mat-butikk.  Her finner vi en del billige varer, det blir søndagsåpent, og det beste av alt…..Bunnpris kommer med med egen delikatesse-avdeling, varm-mat, altså alskens godsaker, nygrillet kylling kanskje, jeg fantaserer om lunsjaker, hamburgere, varme vårruller, nygrillede krokodillefrikadeller og andre spennende saker:)

Fra Nye Troms, 21.6.22

Det blir fint med Europris-butikk.  Her finner vi jo alt mulig, til en ok pris, slik at man heller kan bruker mer penger på dyre oster og fine rødbruser.  Hurra!  Og så er det jo åpningsfest i morgen, og jeg sier jo aldri nei til en fest.  Jeg kommer:)

Det skal hamstres inn smågodt, sørlandschips og dasspapir til den store gullmedaljen.  Gleder meg til å besøke de to nye butikkene våre her på Setermoen:)

Takk forresten for at du er innom og leser bloggen min.  Det er veldig hyggelig det:)  Her kan du besøke og melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Trendyol//Trendyol//Happy Holly//Bubbleroom Occasion//JDY//Happy Holly

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg