Hva er det som er galt med meg?

Reklame | Gymgrossisten, Tannrevel, Elskling.no og Gina Tricot

Vi skriver mandag 19. desember.  Det er en veldig merkelig mandag, ikke som mandager flest.  Vanligvis er mandager triste dager, ordentlige blåmandager, men jeg sliter fælt med å få den triste og dystre blåmandag-følelsen i dag.  Det er rart.  Jeg skal om litt sette meg i bloggerbilen og kjøre på jobb, men jeg føler meg uvanlig lett til sinns.  Hva er det som er galt med meg?  Det kjennes ikke ut som en blåmandag.  Jeg er bekymret.  Det er merkelige greier.

Jeg tror jeg har en forklaring på hvorfor denne mandagen ikke er som blåmandager flest.  Jeg tror det skyldes at dette er siste mandag før jul, jeg skal bare jobbe frem til og med onsdag, og så har jeg fått en slik fin adventsfølelse nå som vi er kommet et godt stykke ut i adventstida , og det gjør at jeg er ganske sånn munter og glad i det hele og det store.  Jeg tror dette må være årsakene til at den sterke blåmandagsfølelsen er nesten helt fraværende, selv om jeg prøver å fortelle meg selv at nå er det faktisk mandag og jeg skal straks sette meg i bloggerbilen for å kjøre på jobb.  Men blåmandagsfølelsen er ikke der!  Den burde selvsagt vært der, men den er der i svært liten grad, kanskje bare en 10-15% blåmandagsfølelse.  Og det er jo helt ubegripelig rart.  Når jeg tenker at jeg skal bare jobbe frem til og med onsdag, så er det en arbeidsuke på tre dager, av fem mulige, og med litt brøkregning og omregning til prosenter der vi ganger brøken tre femdeler oppe og ned med to, får seks tideler, gjør om til prosent, og kommer frem til blåmandagen i dag burde vært på 60%.  Og jeg har bare 10-15% blåmandagfølelse.  Har jeg da så mye fin adventfølelse at dette trekker blåmandagprosenten ned fra 60% og helt ned til bare 10-15%.  Det kan faktisk se slik ut.  Det må være slik det henger sammen.  Og det var da jammen godt at jeg fikk avklart og greid ut om dette slik at jeg ikke blir gående rundt hele blåmandagen og lure på hvorfor jeg bare har en sånn 10-15% blåmandagfølelse.  Ja, ja, sånn kan det gå.  Blåmandagen er altså nesten ikke blåmandag.  Det er egentlig ikke så bra, for hva i all verden skal jeg da blogge om på en mandag hvis jeg ikke lenger kan blogge om blåmandag.  Det blir jo ikke det samme å blogge om bare mandag, blir det vel?  Nei, det blir det ikke.  Det er jo mere schwung å blogge om blåmandag og så kunne surke og klage og syte littegranne, enn å bare blogge om en mandag, og så skulle jeg visst dra på jobb og sånn går nå dagene.  Det er vel ikke noe interessant å høre om en slik helt nøytral grei og ok mandag!  Kjenner jeg meg selv rett vil det komme flere blåmandager.  Den som venter får se:)

Ha en fin mandag:)  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om andre blåmandager:  https://allansverden.no/page-48/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Sjekk supertilbud!  70%!!  Lekker skjortejakke fra Gina Tricot.  Før kr. 499.-, nå kr. 149,70.

https://gina-tricot-no.mtpc.se/2955237

GASP//GASP//ICANIWILL//ICANIWILL

2 kommentarer
    1. Haha, tenk å være bekymret for at man kjenner seg munter og glad! Men det går tydeligvia an… 😁 Det er sannelig godt at du fant av og fikk avklart dette! 🤗

    2. Ja, jeg skjønner lite, mandags morgen og jeg er munter og glad. Ble litt bekymret, men det skal nok gå seg til, og alt blir nok som før etterhvert, i alle fall mandag 2. januar:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg