Allansverden og framtida!

Reklame | Gymgrossisten, Lindex, Tannrevel og Elskling.no

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

God morgen alle sammen!  Ja, jeg sier nå god morgen sånn for syns skyld, for det kan man jo pleie å si tidlig om morgenen, men det er selvfølgelig ikke noen god morgen i dag.  Det er blåmandag, en lang arbeidsuke står for tur, og det er på sin plass å surke og klage og syte litt nå på morgenen.  Sånn, da har jeg klaget ferdig for i dag.  Jeg kan jo ikke drive og klage og syte hele dagen, så jeg sier meg herved ferdig med surkinga over blåmandagen for denne gang.  

Jeg tenkte jeg ville prøve å se litt fremover i dagens innlegg i allansverden, og det til tross for at det er blåmandag.  For vi er jo kommet godt i gang med året 2023.  Nissene fra den søte juletid er borte, og nå er det ikke så lenge til sola er tilbake her oppe i Nord-Norge, og det blir bra for oss som bor oppe i dette kalde isødet som kalles Nord-Norge, eller bare gokk.  Et nytt år er jo mulighet for en ny start på ting, gjøre ting annerledes, eventuelt avslutte ting, og det er nok sikkert mange av dere mine kjære blogglesere som lurer på hva som skjer i allansverden i det året som vi nå har gått inn i.  Og siden jeg regner med at så mange lurer på det, så tenkte jeg at jeg ville prøve å si noe om akkurat det i dagens innlegg.  Hadde liksom ikke så mye annet å blogge om i dag, så da kan jeg vel like godt prøve å si litt om hva som skjer i allansverden i 2023?  

Ja, hva skjer da i allansverden i 2023?  Skal Allan fortsette å blogge?  Kommer han til endre på noe?  Skal han blogge mer om andre ting som han ikke har blogget om tidligere.  Har han planer om å gi seg?  Skal det endelig bli slutt på den jæv%&/ blogginga hans og alt det fjaset som han blogger om stort sett hele tiden?  Skal han fortsette å blogge om blåmandager hver eneste mandag?

Det var da veldig mange spørsmål som jeg finner på å stille.  For å begynne med det siste først, som det så fint heter, så kan det være at det blir en og annen mandag at jeg ikke kommer til å blogge om blåmandager.  Jeg kommer ikke til å blogge om blåmandager når jeg har ferie, ettersom mandagene da er kjempefine mandager, men det kan også tenkes at det blir andre mandager at jeg ikke kommer til å surke og klage i hele mandagsinnlegget om at det er blåmandag.  Et godt eksempel på det siste er nettopp dagens innlegg der jeg bare surker litt over blåmandagen helt i starten på innlegget, men så driver jeg ellers og fjaser om hva som skjer i allansverden i det året som vi nå er gått inn i.  Dog som oftest vil jeg tro at det blir mange blåmandagsinnlegg i året som vi har gått inn i.  Jeg har vel liksom ikke så mye annet å blogge om på en mandag vil jeg tro, så jeg vil tror dere vil få få høre en del om blåmandager i innleggene på mandagene i 2023, som i 2022.  Hold ut!    

Skal han så blogge om andre ting som han ikke har blogget om tidligere?  Jeg vet ikke!  Det blir nok en del fjas.  Jeg føler jeg vil bruke lengre tid på innlegg hvis jeg skulle lage gode, seriøse fyldige blogginnlegg om politiske og samfunnsaktuelle temaer, og den tida har jeg egentlig ikke til rådighet.  Da tar det mye kortere tid å lage blogginnlegg med masse fjas, så det er nok det som det blir mest av i allansverden i 2023 også.  Det blir mest brød og sirkus til folket, og jeg må bare håpe at folket liker brød og sirkus:)  

Skal det endelig snart bli slutt på den jæv%&/ blogginga hans og alt det fjaset som han blogger om stort sett hele tiden?  Jeg tar en dag av gangen, og det har jeg gjort i over ett år siden jeg startet denne bloggen i oktober 2021, og jeg tar en dag av gangen fremover også.  Det er en tid for alt, og en dag er det kanskje slutt, men ikke denne uka, og neppe neste heller.  Så lenge jeg tjener reklamepenger på bloggen, fortsetter fjaset, og det med uforminsket styrke.  Men uteblir sponsoravtalene, kan det fort bli at jeg mister gnisten til å lire av meg masse fjas og møl på denne bloggen, og da kan er det jammen ikke så godt å si hva som skjer.  Så hvis du er kommersiell aktør, leser dette og kan tenke deg et sponsorsamarbeid med allansverden, slik at tusenlappene ruller inn på kontoen til den o store prominente toppbloggeren himself, ta kontakt før det er for sent, før jeg mister gnisten, og hvis sponsorene seg i lang kø, så blir det vel neppe aldri slutt på den jæv%&/ bloggen og alt fjaset, og mølet!

Det får være nok med fremtidsrefleksjoner for i dag.  Nå skal vi ikke glemme at det er blåmandag og jeg må straks sette meg i bloggerbilen og rulle på jobb.  Ny jobbuke venter.  Å, nei og nei og huff og huff!

Håper dere alle får en fin mandag, til tross for at det jo er blåmandag.  Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om blåmandager:  https://allansverden.no/page-48/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Kjempefin stripet genser med rullekrage for fine damer til bare kr. 399.-.  Klikk her for å se nærmere på denne flotte genseren og bestill direkte fra linken som kommer opp:)

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

 

2 kommentarer
    1. Det er lenge siden jeg har lest så kloke ord som du skriver, og jeg sliter litt med å forstå hvor jeg har vært når jeg har brukt disse to ordene god og morgen i kombinasjon med hverandre, på en blåmandag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg